Zylvarr

[„Starej Vajss buřta zblajz, pak koupil koninu pro celou rodinu!“]
- Zylvarr se pošklebuje jednomu z rezidentních rodianských důchodců

Zylvarr byl mohutný tmavě hnědý Wookiee z Nar Shaddaa, profesionální vyhazovač, berserker začátečník a později člen posádky Jolly Jedie.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se kolem roku 50 BBY v Morporku ekonomickým migrantům z Ittummi a většinu dětství i mládí strávil v chudinské čtvrti, kde se staral o válečné veterány ze Starkovy hyperprostorové války. Rodiče mu brzy zemřeli, aniž by naplnili svůj sen o zázračném zbohatnutí mimo rodnou hroudu, ale poradil si i bez nich. Ještě před dosažením zletilosti ho rádi najímali majitelé nejrůznějších podniků, aby jim tam dělal vyhazovače, a on v tom byl docela dobrý. Chvíli pracoval i v klubu U růžové kočičky, kde se spřátelil s Karrotkou, mladší prostitutkou a rovněž rodačkou z Morporku. Nikdy spolu nic neměli, ale rozuměli si výborně, zejména v tom, že chtěli z Nar Shaddaa vypadnout a žít někde jinak, lépe.
Ještě během války klonů se na něj usmálo štěstí, protože Karrotka se štěstím vyhrála slušnou sumu od jednoho opilého lovce odměn, rozhodla se, že se podívá na domovskou planetu své rasy, a Zylvarra vzala s sebou.
Na začátku roku 19 BBY se na lodi kurýra Pastara dostali do Kachirha, kde se jejich cesty sice rozešly. Karrotce byla nabídnuta práce pasačky katarnů, v něm poznal jeden z obchodníků potomka svého dávného přítele z Ittummi a doporučil mu město navštívit, což Zylvarr udělal. Nějakou dobu před bitvou o Kachirho si ho vzal do parády Snorrir, který z něj chtěl společně s několika dalšími adepty vycvičit berserka, ale moc toho nestihl. Do závěrečné bitvy klonových válek povolán nebyl, měl za úkol bránit Ittummi a dost možná mu to zachránilo život.

Občanská válka

Několik let přebýval v Ittummi a imperiální okupaci se vyhnul, ale nakonec byl i on lapen, vybaven inhibičním čipem a odeslán do Tábora 52, okopávat kashyyycký chmel. Tři týdny po zničení Hvězdy smrti ho zachránil kashyyycký odboj vedený Šošonským králem. Na jeho základně v mlhovině Tyyyn se pak znovu setkal s Karrotkou a společně se rozhodli zkusit štěstí u povstalecké buňky kapitána Simbaccy.

Potenciália

Protože se na palubě nacházeli i jeho mistr a Tartalla, mohl pokračovat ve výcviku na berserka a zajistit tak udržení tradice.

d20

Scout 1 / Soldier 4 / Ittummi Berserker 1
Intimidate +10, Jump +8, Climb +6, Balance +5, Escape Artist +5, Move Silently +5, Profession (bouncer) +5, Tumble +4
Extended Rage, Great Fortitude, Combat Reflexes, Ambidexterity, Two-Weapon Fighting, Dodge, Deft Opportunist