Zylvarr

[„Starej Vajss buřta zblajz, pak koupil koninu pro celou rodinu!“]
- Zylvarr se pošklebuje jednomu z rezidentních rodianských důchodců

Zylvarr byl mohutný tmavě hnědý Wookiee z Nar Shaddaa, profesionální vyhazovač, berserker začátečník a později člen posádky Jolly Jedie. Neustále se drze šklebil a byl strašlivě líný, ale když dostal úkol od autority, kterou respektoval, většinou ho splnil.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 52 BBY v Morporku ekonomickým migrantům z Ittummi a většinu dětství i mládí strávil v chudinské čtvrti, kde se staral o válečné veterány ze Starkovy hyperprostorové války. Rodiče mu brzy zemřeli, aniž by si splnili svůj sen o zázračném zbohatnutí mimo rodnou hroudu, ale poradil si i bez nich. Ještě před dosažením zletilosti ho rádi najímali majitelé nejrůznějších podniků, aby jim tam dělal vyhazovače, a on v tom byl docela dobrý. Chvíli pracoval i v klubu U růžové kočičky, kde se spřátelil s Karrotkou, mladší prostitutkou a rovněž rodačkou z Morporku. Nikdy spolu nic neměli, ale rozuměli si výborně, zejména v tom, že chtěli z Nar Shaddaa vypadnout a žít někde jinak, lépe.
Ještě během války klonů se na něj usmálo štěstí, protože Karrotka vyhrála slušnou sumu od jednoho opilého lovce odměn, rozhodla se, že se podívá na domovskou planetu své rasy, a Zylvarra vzala s sebou.
Na začátku roku 19 BBY se na lodi kurýra Pastara dostali do Kachirha, kde se však jejich cesty rozešly. Karrotce byla nabídnuta práce pasačky katarnů, v něm poznal jeden z obchodníků potomka svého dávného přítele z Ittummi a doporučil mu město navštívit, což Zylvarr udělal. Nějakou dobu před bitvou o Kachirho si ho vzal do parády Snorrir, který z něj chtěl společně s několika dalšími adepty vycvičit berserka, ale moc toho nestihl. Do závěrečné bitvy klonových válek povolán nebyl, měl za úkol bránit Ittummi a dost možná mu to zachránilo život.

Občanská válka

Povolán nebyl ani do bitvy u Krákavé skály, a protože se odtamtud nevrátil Kuahtemock ani nikdo další, musel se obraně města věnovat o to důsledněji. V Ittummi přebýval několik let a imperiální okupaci se vyhnul, ale nakonec byl i on lapen, vybaven inhibičním čipem a odeslán do Tábora 52, okopávat kashyyycký chmel. Až tři týdny po zničení Hvězdy smrti ho zachránil kashyyycký odboj vedený Šošonským králem a on s radostí naskakoval na transport a cestou lámal hnáty zbývajícím bachařům. Na základně odboje v mlhovině Tyyyn se pak znovu setkal s Karrotkou a společně se rozhodli zkusit štěstí u povstalecké buňky kapitána Simbaccy.
Tam se nacházeli i jeho mistr a Tartalla, takže mohl pokračovat ve výcviku na berserka a zajistit tak udržení tradice, ale na cokoliv jiného byl moc líný a socializovat se taky moc nezvládl. Totéž se dalo říct o úloze ochránce Karrotky, kterou mu za zády zvládl zbouchnout jeden dragoun, ale které to tak očividně vyhovovalo. Na volby nového kapitána po závodech na Raxusu Prime se vykašlal, možnost posílit nový fotbalový klub se smíchem odmítl a jen trochu nabaloval Rampepurrdu, která jím ovšem dost okázale opovrhovala a nijak slibně to tedy nevypadalo.
Zylvarr byl v následujících měsících mimo tělocvičnu nejčastěji k vidění v odlehlých chodbách, kde se flákal, jak jen to šlo. Když se zásobovačům povedlo sehnat cigarety, dokonce u toho kouřil a snažil se kazit drobotinu včetně Panchah, ale naštěstí mu to moc nešlo.

d20

Scout 1 / Soldier 4 / Ittummi Berserker 1
Intimidate +10, Jump +8, Climb +6, Balance +5, Escape Artist +5, Move Silently +5, Profession (bouncer) +5, Tumble +4
Extended Rage, Great Fortitude, Combat Reflexes, Ambidexterity, Two-Weapon Fighting, Dodge, Deft Opportunist