Zuccazama

[„Hmm, zrzek, co voní mým oblíbeným parfémem, nejsou dneska náhodou Vánoce?“]
[„Nejsou.“]
[„To je škoda. Ale i tak tě můžu pozvat na panáka a pak nějaký ten špás do kajuty, ne?“]
[„Je mi čtrnáct.“]
[„Výborně, sedej!“]
- Zuccazama a čtrnáctiletý Champbacca

Zuccazama, pro přátele Cukrátko, byla karamelově hnědá Wookiee z Kashyyyku, instalatérka, údržbářka, pašeračka a 200. Wookiee na Wyrrgypedii. Měla neteř Borroro, se kterou se ale nikdy neviděla, dceru Balmorru a s chutí míchala a popíjela elixír pravdy a lásky, což byla silnější verze Ruby Bliel.

Historie

Narodila se roku 109 BBY v Llullaillaco, ale už od raného dětství ji to táhlo do vesmíru, který chtěla objevovat. Rodiče ji od toho odrazovali, což ji v tom ovšem jenom utvrzovalo a během intenzivní puberty se s nimi ošklivě pohádala, rozbila prasátko a zdrhla tak daleko, jak jen mohla. Peníze jí došly s příletem na Foerost, kde ji konečně dohonila i realita a ona pochopila, že bez práce si jen tak života užívat nemůže.
Naštěstí nebyla úplně levá a na loděnicích byla vždycky poptávka po zaměstnancích na neprestižní pozice uklízeček a údržbářů, a tak dělala oboje a snažila se vydělat si dost na cestu někam dál. Během těchto let potkala Mowtyho Coopera, který chtěl sice nejdřív jenom využít jejího téměř neomezeného přístupu k inženýrským sítím a do ventilačních šachet, ale nakonec to přerostlo v partnerství a zvláštní kamarádství s výhodami.
V roce 70 BBY uvedli do chodu Mowtyho geniální plán, jak si likvidací většího množství zlodějů lodí od Černého slunce vydělat na živobytí, a při čekání v Kantýně 1E se seznámila s Champbaccou, čtrnáctiletým padawanem v přestrojení za mechanika, jenž se společně s mistrem Tycho a jeho učedníkem snažil lapit tytéž zloděje. Protože to byl navzdory nízkému věku první samec, kterého po dlouhé době viděla, děkovala Sranda Clawsovi1 a neobratně ho balila, což tento příliš neoceňoval. Když si odskočil na záchod, aby vyřídil hovor se svým mistrem, s nekalými úmysly ho následovala2 a pak se chvíli děsně styděla. Operace se pak navzdory mírným komplikacím podařila, ona dostala kromě podílu na odměnách za lotry i novou loď a chvíli s Mowtym cestovali. Zatímco jí to vyhovovalo, on se děsně nudil, propadal alkoholismu a peníze utrácel rychleji než čekal, a tak se v roce 64 BBY usadili na Naboo, kde on dostal místo designéra lodí pro královské letectvo v Theedu a kde ona pracovala jako jeho pokojská. Oprávněně se však cítila opomíjená a strašně ji to tam nebavilo.
Roku 60 BBY potkala během slabé chvilky na baru jednoho chlupatého pašeráka, vylila si u něj srdíčko3 a on ji obratem ukecal, aby s ním odešla. Mowty si jejího odchodu prakticky nevšiml, protože měl strašně moc práce, a ona mohla konečně zkusit pašování, o kterém snila už od dětství. Na jeho popud se usmířila s rodiči,kteří se mezitím přestěhovali na Rakhuuun, a pak už spolu převáželi špatně dostupné nebo zákonem regulované komodity, za něž v Jádru inkasovali slušné částky. Nějakou dobu pašovali i koření z Rylothu, ale když si na něm Zuccazama začala vyvíjet závislost, přesunuli se radši jinam a ještě to dobře dopadlo. V roce 49 BBY se jim narodila dcera Balmorra, ze které chtěli vychovat pašeračku, ale pro nedostatek času ji svěřili do péče Zuccazaminých rodičů. V následujících letech pak objevovali zapadlé planety ve Vnějším okraji a hledali tam nové zdroje příjmů a za dcerou se stavovali jen minimálně.
Roku 40 BBY je na jedné z lukrativnějších, ale také nebezpečnějších tras odchytli piráti skupiny Krvavej flek a Zuccazama ani její druh střet nepřežili.

d20

během akce na Foerostu
Scoundrel 4
Gather Information +14, Bluff +9, Appraise +8, Forgery +8, Climb +6, Diplomacy +6, Intimidate +6, Profession (janitor) +6, Spot +6, Sleight of Hand +5
Trustworthy, Shady Merchant, Skill Emphasis (Gather Information)
Confidence, Infiltrator

krátce před smrtí
Scoundrel 4 / Noble 1 / Black Marketeer 5
Gather Information +20, Bluff +15, Diplomacy +15, Intimidate +14, Appraise +10, Forgery +8, Sense Motive +8, Spot +8, Knowledge (smuggler lore) +7, Climb +6, Profession (janitor) +6
Trustworthy, Shady Merchant, Skill Emphasis (Gather Information), Low Profile, Merchant Trader, Headstrong, Alertness
Confidence, Infiltrator, Black Market Specialization (spice dealer)