Zotharův triumf

Zotharův triumf: 13. 4. 1 ABY
Kdo se zúčastnil: Champbacca, Chlouppek, Sien, Zothar Hanak
Místo určení: Huttský prostor, Oarlig, Kančí hnízdo

Úvod do děje

Veselka Simbaccy a Merumeccu postupně doznívala a Cae využila své vystřízlivělé mysli, aby zkontrolovala, jak si vedou Kody s Roudym a Carke na Ugiva Cortax. Použila svou schopnost a najednou si připadala zase jako na Citadele. Ukázalo se, že Carke byla celou dobu poslední rozengardskou inkvizitorkou a jako oběť se jen tvářila. Kody byl spoután v mučícím křesle, těžce zohyzděný na genitáliích, pobodán a ponechán smrti vykrvácením. Roudý byl neznámo kde. Ihned s touto zprávou doběhla do Koktavé školnice za chlupáči a tuhle zlou novinu jim řekla.
Nechali všeho, Chlouppek skoro ani nedopil a urychleně se přesouvali k hangáru. Cestou přemýšleli, co všechno Carke vlastně věděla a co všechno je v přímém ohrožení. Nakonec došli k tomu, že jen Kančí hnízdo, ale s ním i všichni jejich zaměstnanci a jejich milovaný lihovar. Naskočili na Palpatinův palec a kvapně se tam vydali bránit ho před očekávanou návštěvou některé z přeživších buněk Inkvizice. Protože hrozilo, že by na ně mohl být poslán i sám Vader, přesvědčil Chlouppek Fidorkku, aby v Mouše letěla zachránit Kodyho, což mu přišlo mnohem bezpečnější.
Hned po opuštění Jolly Jedie kontaktoval Champbacca Tamoru a své chadra-faní ovečky, ať začnou s evakuací a úkryt hledají u Barnabáše. Po vystoupení z hyperprostoru se pokoušeli navázat spojení, ale nikdo se jim neozval.

Detaily

13. 4. 1 ABY

11:12 Palpatinův palec začal sestupovat atmosférou směrem k Barnabášově plantáži.
11:28 Palec přistál před Barnabášovým stavením, ve kterém Champbacca viděl přibližně třetinu všech Chadra-fanů z Kančího hnízda, Barnabáše a Tamoru.
11:30 Chlupáči zjistili, že evakuovaní nic neví a netuší, kde jsou ostatní. Champbacca je zaúkoloval, ať se nalodí do Palce a jsou připraveni k rychlému odletu, kdyby něco. Sám s Chlouppkem se pak vydal zkratkou k paláci Kančího hnízda.
12:17 Chlupáči se přiblížili k vysokým hradbám obíhajícím celý palác. Champbacca viděl v pivovaru aury Chadra-fanů, ale nic jiného. S pomocí vystřelovacích kotev se dostali na ochoz.
12:18 Na nádvoří spatřili těžký černý stíhač, který tam neměl co dělat. Pochopili, že budou mít co do činění s aspoň jedním černoprdelníkem.
12:21 Chlouppek do stíhače narafičil granát pro případ, kdyby chtěl dotyčný odletět, a obezřetně se dostali až k hlavní budově, ze které Champbacca viděl zaměstnance. Z jejich aur byl cítit strach, panika.
12:24 Zaměstnanci se nacházeli v části pivovaru s měděnými káděmi, kde se rodil Kancomut. Všichni byli spoutaní a jevili známky drsnějšího vyslýchání. Oba chlupáči stáli u dveří dovnitř, připraveni na kdejakou levárnu. První vstoupil Chlouppek a vydal se k zajatcům.
12:25 Champbacca spatřil poryv temné strany z krajního rohu, který sevřel jeho útroby a málem v něm vyvolal pocit strachu a beznadějnosti. Překonal past, kterou tyto emoce v takové situaci představují, a ani Chlouppek se nenechal zviklat. Krátce nato spatřil, jak se mu v rohu ukázala temná aura postavy, která se vydala Chlouppkovi do zad. Zařval, aby ho před útočníkem varoval. Chlouppek se otočil, světelný meč připravený, a když ho spatřil, vrhl se na něj. Dost se ale přepočítal, neboť dotyčný bleskově zaútočil svým světelným mečem a vzduch okamžitě nasytil pach spálených chlupů. Chlouppek si rychle vzpomněl, že stejnou masku jako útočník nosil Zothar Hanak a že mají velký problém. Dřív, než stihl Champbacca vběhnout do místnosti a cokoliv udělat, byl Chlouppek již několikrát škrtnut čepelí a bylo jasné, že během několika příštích vteřin bude mrtvý, pokud něco neudělá. Champbacca proklel fakt, že nemá dostatečnou hladinku na použití nasersi, chytl Silou nedaleký ruční hasící přístroj a mrštil jím po Hanakovi. Ten dostal pořádnou šlupku do zad, což mu rozhodilo rytmus, Chlouppek převzal iniciativu a Champbacca se pokoušel zapříst s pro něj neznámým účastníkem konverzaci. Nebylo to ale nic platné, Zothar mlčel, vykryl každý z útoků a pak ošálil tmavšího Wookie falešným útokem a ťal mu po krku. Čepel prošla hrtanem, ale o kousek minula páteř. Posledním útokem chtěl poslat chlupáče do věčných lovišť, ale ten potlačil bolest, finální úder mu vykryl a nakouřil mu kolenem do rozkroku tak, že Zotharovi vyrazil dech a zatmělo se mu před očima. Champbacca využil inkvizitorovy chvilkové paralýzy, osvobodil pomocí Síly zajatce a i když mrmlal a tušil, že s největší pravděpodobností bídně zhyne, šel Chlouppkovi pomoct. Pořád měl ale problém Zothara zaměřit a jeho útok mečem byl tedy vysloveně symbolický. Zaznamenal ale, že se k nim chodbami pivovaru kvapně blíží Sienova aura.
12:26 Tutattis i Bacca jim byli nakloněni a Chlouppkovi se podařilo najít v Zotharově obraně skulinu, protože přes slzy v očích hůře viděl, a od pupku až ke klíční kosti ho vzal mečem. Zothar padl na znak na prahu smrti, od kterého jej dělila rána z milosti.

Chlouppkovu ruku však zadržel Sienův hlas. Vyzval je ke zdrženlivosti a přesvědčoval je, ať život jeho bývalého mistra raději ušetří. Chambacca to považoval za kravinu a připravoval se šlápnout Zotharovi na krk. Chlouppek neříkal nic, protože přes zranění krku nemohl a téměř se dusil, jak špatně se mu dýchalo.
Sien rychle vychrlil své myšlenky, připomněl, že oni dávají druhé šance a že pokud Zothar zemře, pošlou někoho jiného, silnějšího. Potřebovali ho živého. Chlouppek si šátkem od Kashym ucpal díru v krku, aby mohl popadnout dech, a i když vnitřně mrmlal, udělal maximum pro to, aby Zothara Silou stabilizoval a postaral se o jeho nejhorší zranění.
Zavřeli ho do trezoru s kashyyyckým chmelem a než se probral, Chlouppek došel zneškodnit past, kterou na Zothara narafičil u jeho lodi. Následně se spálil s pomocí šamanových slz, protože adrenalin v krvi mu začal klesat a krk ho začal strašlivě bolet.
Když se Zothar probral, byl spoutaný na židli, proti němu seděli oba chlupáči, popíjeli Kancomuta, za nimi byla hromada přihlížejících Chadra-fanů a v rohu Sien. Po krátké výměně názorů se Sien pokusil přesvědčit svého mistra k rozumu. Zothar si uvědomil, že tento den, v tyto okamžiky, se projevil Sien, štěpný bod, a při jeho slovech si vzpomněl na svou rodinu, která mu byla dražší než služba Císaři.

Následky

Víra v chlupaté spasitele si připsala další epický příběh, který měl potenciál formovat morálku a víru mnoha dalších chadra-faních generací.
Chlouppek přišel o hlasivky a na nějakou dobu nemohl mluvit.
Champbacca vyrobil ze součástek v Kančím hnízdě maketu svého světelného meče, do kterého dal očištěný krystal z meče inkvizitora Arssadriho. Do Chlouppkova meče dali krystal z meče Dergolova, který předtím rovněž očistili.
Zothar se vrátil podat hlášení na Mustafar, kde Vaderovi řekl o eliminaci Champbaccy i Demonbaccy a předal mu výše zmíněné meče jako důkaz. Vader bez pochyb přijal Zotharovu výpověď a v následujících dnech byli oba chlupáči smazání ze seznamu hledaných osob a v databázi ISB byli vedeni jako mrtví.