Zizi-nana

„Utini, negře.“
- Ziziho obvyklý pozdrav

Zizi-nana byl Jawa z Raxusu Prime, rapper začátečník, kterému doma nikdo nerozuměl, a tak v příhodnou chvíli utekl a přidal se k povstalcům na Jolly Jediovi. Nosil typickou jawskou róbu, ale na první pohled byl odlišitelný těžkým zlatým řetězem.

Historie

Narodil se roku 13 BBY do kolonie Jawů, které velel jeho dědeček Anna-nana, a zpočátku se strašně snažil zapadnout. Postupem času ale zjišťoval, že nemá ani trochu chuť se celý život vrtat v odpadcích a že po dědovi nepodědil ani zbla talentu na opravování a výrobu pekelných strojů, a tak si zkusil najít svou cestu, skrz hudbu. Bohužel měl k dispozici jenom to, co našel mezi odpadky, to znamená to, co někdo vyhodil, a tak začal studovat rap.
Ve dvanácti letech postavil z hromady šrotu a vyhozených mikrofonů obrovskou soustavu repráků a poprvé se dostal na kobereček k dědečkovi, kterému se ten rámus ani trochu nelíbil. Slíbil tedy, že příště to trochu ztlumí, a nadále šmejdil po skládce kvůli zachovalým bedničkám.
Roku 0 ABY ho bratranci Kimi-runi a Mika-nana pozvali na závod kluzáků, které pořádal jejich otec Mari-runi, a Zizi nabídku nadšeně přijal. Kluzáky ho sice ani trochu nezajímaly, ale byl tam fakt špica rámus a hlavně zavětřil příležitost vypadnout z planety. Když byl jeden ze závodníků těžce raněn a nakládán do raketoplánu k převozu na oběžnou dráhu, Zizi se propašoval na jeho palubu a díky starostem o raněného kapitána si ho nikdo nevšiml.
Na palubě Jolly Jedie opatrně vylezl, začal šmejdit po okolí a zanedlouho jej odhalily děti, které ho mezi sebe rychle přijaly a které se on od té doby snažil okouzlit svým hudebním uměním, protože všechny přítomné dospělé tím spíš sral. V příhodnou dobu se úspěšně vecpal mezi Sto opic, a navzdory značnému výškovému hendikepu1 mu s nimi bylo docela dobře. Jeho hlavním problémem tedy bylo, že jeho kamarádi rostli takřka před očima, zatímco on ani fň. I proto si s nimi nehrál zdaleka tak často, jak by mohl, a spíš se držel stranou. Relativně se spřátelil zejména s Panchah, i když to hlavně proto, aby ho nesežrala, a s Gurrkou a Kerripirr, s nimiž sdílel zálibu v ladění věcí. Ačkoliv byl na palubě i další Jawa, Kirk, Zizi-nana ho moc často nevídal a ani spolu pořádně nemluvili. Jídlo mu ale nosil, když to začalo vypadat, že se zbláznil a chce umřít, což si Zizi prostě nepřál.
V březnu roku 1 ABY se z umělého spánku probrala Lofarra, která se o něj začala zajímat víc než o ostatní chlupáče a dokonce mu nabídla, že by ho adoptovala. Zizi nejdřív souhlasil, pak si uvědomil, že rodiče vlastně ještě má, ale i nadále se spolu dost často vrtali ve šrotu a hledali v něm poklady. Těsně před kapitánovou svatbou plně využil své zkušenosti se zvukovými aparaturami, postavil něco, co mělo potenciál zničit Impérium jedním čudlíkem, a pak byl trochu zklamaný, když ho zuřivými gesty donutili to dát na míň.
V následujících měsících se věnoval nahrávání vlastního elpíčka, sem tam něco opravil a stal se držitelem rekordu v počtu vyřčených negrů za minutu.

d20

Tech Specialist 2 / Scout 1
Craft (sound devices) +12, Disable Device +8, Entertain (rap) +7, Intimidate +6, Demolitions +5, Bluff +4, Listen +3, Survival +3
Artistic, Skill Emphasis (Craft (sound devices), Headstrong, Cautious
Fixer-Upper