Zizi-nana

„Utini, negře.“
- Ziziho obvyklý pozdrav

Zizi-nana byl Jawa z Raxusu Prime, rapper začátečník, kterému doma nikdo nerozuměl, a tak v příhodnou chvíli utekl a přidal se k povstalcům na Jolly Jediovi. Nosil typickou jawskou róbu, ale na první pohled byl odlišitelný těžkým zlatým řetězem.

Historie

Občanská válka

Narodil se roku 13 BBY do kolonie Jawů, které velel jeho dědeček Anna-nana, a zpočátku se strašně snažil zapadnout. Postupem času ale zjišťoval, že nemá ani trochu chuť se celý život vrtat v odpadcích a že po dědovi nepodědil ani zbla talentu na opravování a výrobu pekelných strojů, a tak si zkusil najít svou cestu, skrz hudbu. Bohužel měl k dispozici jenom to, co našel mezi odpadky, to znamená to, co někdo vyhodil, a tak začal studovat rap.
Ve dvanácti letech postavil z hromady šrotu a vyhozených mikrofonů obrovskou soustavu repráků a poprvé se dostal na kobereček k dědečkovi, kterému se ten rámus ani trochu nelíbil. Slíbil tedy, že příště to trochu ztlumí, a nadále šmejdil po skládce kvůli zachovalým bedničkám.
Roku 0 ABY ho bratranci Kimi-runi a Mika-nana pozvali na závod kluzáků, které pořádal jejich otec Mari-runi, a Zizi nabídku nadšeně přijal. Kluzáky ho sice ani trochu nezajímaly, ale byl tam fakt špica rámus a hlavně zavětřil příležitost vypadnout z planety. Když byl jeden ze závodníků raněn a nakládán do raketoplánu k převozu na oběžnou dráhu, Zizi se propašoval na jeho palubu a díky starostem o raněného kapitána si ho nikdo nevšiml.
Na palubě Jolly Jedie opatrně vylezl, začal šmejdit po okolí a zanedlouho jej odhalily děti, které ho mezi sebe rychle přijaly a které se on od té doby snažil okouzlit svým hudebním uměním, protože všechny přítomné dospělé tím spíš sral.
V příhodnou dobu se úspěšně vecpal mezi Sto opic, a navzdory značnému výškovému hendikepu1 mu s nimi bylo docela dobře. Jeho hlavním problémem tedy bylo, že jeho kamarádi rostli takřka před očima, zatímco on ani fň.

d20

jako mládě
Tech Specialist 2 / Scout 1
Craft (sound devices) +12, Disable Device +8, Entertain (rap) +7, Intimidate +6, Demolitions +5, Bluff +4, Listen +3, Survival +3
Artistic, Skill Emphasis (Craft (sound devices), Headstrong, Cautious
Fixer-Upper