Zir Meechi

Zir Meechi byl konzervativní Umbaran z Nar Shaddaa, mandalorianský křižák a lovec odměn. S oblibou používal pistoli Dissuader KD-30, která střílela projektily plněné koncentrovanou kyselinou, a sbíral lebky zabitých nepřátel,1 což o něm vypovídalo víc než sebedelší popis charakteru.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 59 BBY v nižších patrech Nar Shaddaa. Jeho rodiče byli ekonomičtí imigranti z Umbary, kteří i na pašeráckém měsíčku notně živořili, ale přesto se snažili syna řádně vychovat a před spaním mu četli mandalorianské pohádky. Malého Zira to značně ovlivnilo, v pokročilejším věku se naučil střílet a i když se živil hlavně jako umývač nádobí v Rok'Poku, toužil po poznávání exotických míst a střílení do exotických bytostí. Ve dvaceti zahlédl v podniku jednoho Mandaloriana, využil příležitosti a i když vyprovokovanou bitku s ním samozřejmě prohrál, zaujal ho natolik, že s ním směl odletět na Concordii a začít se učit.
Střílení mu šlo, brzy získal právo nosit tradiční brnění a litoval jediné věci - že se nenarodil o pár tisíc let dřív, kdy se v galaxii pořád válčilo a Mandaloriani něco znamenali. Místo toho musel pracovat většinou jako lovec lidí nebo osobní strážce, například pro Hutta Somro, což ho ale děsně nebavilo a nikdy to nevydržel dlouho. Po večerech tak vymetal bary, vypil větší než malé množství Janxovky a přehnaně pečlivě udržoval svou sbírku lebek.
V roce 28 BBY zahlédl při poflakování se na Corellii Johaunu Darkrider, a protože mu její povaha přišla zábavná, nějakou dobu ji učil. Záhy ale pochopil, že vzdělávání není jeho parketa, a jejich cesty se zase rozešly.
Se začátkem války klonů se samozřejmě chopil zbraně a vyrazil do bojů, ale tak dlouho se rozhodoval, na čí straně chce vlastně stát, až válka skončila a on moc slávy neurval.

Občanská válka

Lovci lidí měli najednou žně, protože si mohli přivydělávat lovem zrádných Jediů, ale Zir toho nijak nevyužil. Usadil se na Nar Shaddaa, střílel grázly a remcal, že ti dnešní Mandaloriané už nejsou, co bývali.
V červenci 0 ABY se přeochotně přidal k Mamutomutům a pomáhal jim čistit pašerácký měsíc od imperiálů. Zpočátku měl tendenci remcat, že by je vedl lépe než Ronual Durgun, ale rychle změnil názor a ostatní mu ani nemuseli rozbít držku.
28. 8. 0 ABY se účastnil bitvy o Karafuto, kde na palubě Tlusté Berty doletěl až k můstku Dominatrix a těšil se na přestřelku s imperiálními Zero-G troopery, ale měl smůlu a odlétal sice s peckovou explozí za zády, ale bez jediného zářezu na pažbě. Byl jedním z jednadvaceti Mandalorianů, co se účastnili oslavné pařby na Oarligu a zpátky na Nar Shaddaa se vrátili až začátkem října.
V následujících měsících se jakožto správný Mandalorian na měsíčku neřesti nějak zabavil a ven do galaxie ho to vůbec netáhlo. Úvahy, jestli mu náhodou neujel vlak a neměl by se usadit, utopil v Janxovce.

d20

Soldier 6 / Scout 2 / Mandalorian Crusader 4
Intimidate +20, Demolitions +15, Gather Information +11, Survival +10, Tumble +10, Knowledge (tactics) +8, Repair +8, Bluff +6
Influence, Headstrong, Quick Draw, Point Blank Shot, Dodge, Mobility, Blasterslinger, Shot on the Run, Endurance, Infamy, Exotic Weapon Proficiency (Dissuader pistol), Armor Familiarity, Improved Initiative