Zheera

„A co kdybych vám řekl, že je to očkování proti autismu, hm?“
- Zheera na praštěnou biomatku

Zheera byl geniální trandoshanský alergolog z Alaris Prime a velký propagátor očkování. Trpěl vzácnou genetickou vadou, kvůli které se mu nepřirozeně rychle zavápňovaly šupiny, a toto své postižení ještě zhoršil nevydařeným pokusem o vyléčení svépomocí.

Historie

Vylíhl se roku 35 BBY ve vesničce Valyarr, jako jeden z prvních potomků Trandoshanů, co chtěli žít s chlupáči v míru. Když mu bylo dvanáct, převzala vedení Hesska a všechno bylo tak idylické, že se mohl věnovat studiu nejen na základní, ale i na střední a ještě vyšší škole. Vystudoval medicínu v Chendrrlu, nějakou dobu působil jako alergolog v tamní nemocnici a šel všem podobným pacifistům skvělým příkladem i mimo rodnou vesničku.
Krátce po imperiálním převratu zmizel a nebyl k nalezení, takže ho militantnější ještěrky nemohly zlynčovat. Nechal si vytvořit novou identitu a pobýval na Kotouči, kde se snažil oživit virus neštorrrovic a použít ho jako biologickou zbraň proti Impériu.
V roce 0 ABY ho marně zkoušela kontaktovat Noya Neerix z Křupkového odboje, kterému by se někdo s jeho odborností hodil, po tom přívalu chlupů na palubu Jolly Jedie. Zheera však bádal tak intenzivně, že ani nečetl záznamník, a i když neměl pocit, že by se blížil k nějakému průlomu, rozhodně neházel flintu do žita.

d20

Tech Specialist 6 / Scoundrel 2
Knowledge (allergies, chemistry) +15, Treat Injury +15, Craft (vaccines) +12, Computer Use +10, Craft (medpacks, stimulants) +10, Knowledge (medicine) +10, Search +10
Thick Hide (2x), Skill Emphasis (Treat Injury), Self-Sufficient, Surgery
Instant Mastery (Knowledge (allergies)), Tech Specialty (Medical Specialist), Expert (Craft (vaccines))