Zaječí pracka

„Jestli je každá součástka už patnáctkrát vyměněná, je to ještě pořád ta samá loď?“
- Zeta filosofuje

Zaječí pracka byla civilní verze lehké korvety třídy Defender, relikt z dob staré Republiky, kterou využívali Byorn Im'jia a Zeta pro svou pašeráckou činnost.
Ačkoliv byla extrémně stará, byla taky perfektně udržovaná a téměř se vyrovnala soudobým lodím. Byornovi navíc údajně nosila štěstí, což se odráželo i v jejím jméně.

Historie

Loď byla vyrobena někdy kolem roku 3650 BBY, ale o její historii není známo nic dalšího; až v roce 41 BBY ji v tombole vyhrál Byornův otec Flok. Byla v tak žalostném stavu, že strávila následující tři roky v doku, ale o to víc se k ní majitel upnul. Roku 35 BBY s ní prolétal asteroidovým pásem nedaleko planety Vor Deo a všiml si na jednom z kamenů vraku, z nějž obratem zachránil lady Hyenu. Později ji dopravil na Idigaro a pak pokračoval v přepravní činnosti.
Když někdy krátce po nástupu Impéria odcházel do důchodu, se slzou v oku předal loď synovi a doufal, že ji moc nepoškrábe.
Velkou nevýhodou byla nedostupnost náhradních dílů, o čemž se tři týdny po bitvě o Yavin přesvědčily Emily, Banana Brannigan, Leela a Štěkna, které přišly Byorna, Zetu a náklad kraslic z vajec kraytského draka na popud agenta Sparkle zachránit z Vor Deo. Naštěstí se jim jedno náhradní jádro hyperpohonu najít podařilo, Zaječí pracka se vrátila na Ryloth a mohla vesele létat dalších tisíc let.
Krátce nato se jejímu majiteli povedlo najít jako zázrakem dokonale zachovalý generátor štítu,1 což se mohlo brzy hodit. Po pár týdnech poklidného pašování se totiž ozvala Odulla s návrhem, jak můžou Byorn a Zeta vrátit laskavost, kterou svým zachráncům z Vor Deo dlužili - oba souhlasili, že se budou účastnit finální fáze operace Trebuchet a ač neznali téměř žádné detaily, začali loď připravovat na boj.