Zaječí pracka

„Jestli je každá součástka už patnáctkrát vyměněná, je to ještě pořád ta samá loď?“
- Zeta filosofuje

Zaječí pracka byla civilní verze lehké korvety třídy Defender, relikt z dob staré Republiky, kterou využívali Byorn Im'jia a Zeta pro svou pašeráckou činnost.
Ačkoliv byla extrémně stará, byla taky perfektně udržovaná a téměř se vyrovnala soudobým lodím. Byornovi navíc údajně nosila štěstí, což se odráželo i v jejím jméně.

Historie

Loď byla vyrobena někdy kolem roku 3650 BBY, ale o její historii není známo nic dalšího; až v roce 41 BBY ji v tombole vyhrál Byornův otec Flok. Byla v tak žalostném stavu, že strávila následující tři roky v doku, ale o to víc se k ní majitel upnul. Roku 35 BBY s ní prolétal asteroidovým pásem nedaleko planety Vor Deo a všiml si na jednom z kamenů vraku, z nějž obratem zachránil lady Hyenu. Později ji dopravil na Idigaro a pak pokračoval v přepravní činnosti.
Když někdy krátce po nástupu Impéria odcházel do důchodu, se slzou v oku předal loď synovi a doufal, že ji moc nepoškrábe.
Velkou nevýhodou byla nedostupnost náhradních dílů, o čemž se tři týdny po bitvě o Yavin přesvědčily Emily, Banana Brannigan a Štěkna, které přišly Byorna, Zetu a náklad kraslic z vajec kraytského draka na popud agenta Sparkle zachránit z Vor Deo. Naštěstí se jim jedno náhradní jádro hyperpohonu najít podařilo a Zaječí pracka mohla vesele létat dalších tisíc let.