Zachraňte Kodyho

Zachraňte Kodyho: 9. 3. 0 ABY
Kdo se zúčastnil: Banana Brannigan, Emily, Kody-Kann Tonewy, Simbacca s Magory
Místo určení: Vnitřní pás, sektor Rayter, loď New Regime

Úvod do děje

Po čtyřech letech v Neznámých regionech se bratři Tonewyovi rozhodli vrátit zpět do civilizace. Naneštěstí je hned po návratu do probádané části galaxie zastavil ISD Black Frontier, kterému se identifikovali kódy lorda Tonewyho, jež však byly po zničení Hvězdy smrti plošně změněny. Byli vzati do vazby a bylo jen otázkou času, než se provalí, kdo Kody je, a popraví ho. Oba dva je oddělili a Rody využil situace, unikl, po cestě zabil několik členů posádky a nakonec se probojoval až do komunikačního centra, kde se mu ve spěchu podařilo nabourat do imperiální databáze a s Kodym si systémově vyměnit identity, čímž mu zachránil život za cenu svého.
Kody byl propuštěn a v lambdě poslán na New Regime, odkud měl dál pokračovat na Mustafar, nahlásit se lordu Vaderovi
Křupkový odboj současně dostal informaci od agenta Rainbow, že bude přes konkrétní souřadnice v sektoru Rayter prolétat konvoj wookijských otroků. Max si došel pro svou starou uniformu, Qex'xt mu vyrobil falešné papíry, Emily se hodila do plné zbroje, Banana s jedním z přeživších členů yavinské základny do stormtrooperského brnění a Simbacca si vzal žertovná pouta. Zbytek Magorů naládoval iontová torpéda a pod vedením Shavari vyrazil čtyři minuty po kapitánovi.

Detaily

9. 3. 0 ABY

06:11 Kody jako pasažér přistál v lambdě na New Regime a přemýšlel, jak se vyhnout cestě na Mustafar, což by byla jeho konečná.
06:12 Raketoplán s fingovaně zajatým Simbaccou, Emily v mandalorianském a Bananou ve stormtrooperském, Qex‘xtem a Maxem se vyloupl na souřadnicích, kde se nacházel New Regime.
06:13 Emily požádala o povolení k přistání s tím, že jim vezou otroka navíc, a bylo jí uděleno.
06:14 Raketoplán přistál v hangáru New Regime, posádka vyvedla ven Simbaccu a Emily začala s přítomným důstojníkem smlouvat o odměně.
06:16 Z hyperprostoru vystoupili Magoři, na lodi se rozezněl poplach a posádka spěchala na bojová stanoviště.
06:17 Max s kolegou se vrátili do raketoplánu a vyletěli vstříc jednomu z transportů, aby naložili co nejvíc otroků. Simbacca zlomil pouta a s Emily a Bananou se vydali k blízkému raketoplánu, který chtěli využít, aby zvýšili šance na úspěch.
06:18 New Regime zasáhla první salva iontových torpéd, většina systémů vypadla. V lambdě byli čtyři stormtroopeři a Kody, který se s příchodem povstalců pokusil SIlou zlikvidovat stormtroopery, ale moc mu to nevyšlo. Holky se musely postarat o dva, ale Kody se nakonec dokázal soustředit a zbylými dvěma mrštil o stěny.
06:19 Emily namířila zbraní na Kodyho a podrobily ho s Bananou krátkému výslechu. Simbacca šel do kokpitu a vyváděl raketoplán z lodi ven.
06:20 Kody stručně, ale s patřičnou silou vylíčil holkám, co je zač, čím si ten den prošel a že mu zabili bráchu. Obě se z toho rozbrečely a uvěřily, že není hrozbou. Maxův raketoplán se připojil k prvnímu transportu a posádka zahájila výsadek.
06:21 Simbacca připojil jejich lambdu k druhému transportéru, Kody a holky vyběhli napřed, Simbacca jim kryl záda.
06:23 Povstalec z Yavinu to při přestřelce koupil přímo do krku a na místě zemřel.
06:24 Emily, Kody a Banana se prostříleli skrz několik ozbrojenců. Simbacca šel za nimi a kontroloval, že je vše v pořádku, při čemž si stihl doplnit sbírku helem.
06:25 Kody se oháněl světelným mečem, ale i tak to koupil a jen se štěstím tam nezařval. Qex’xt osvobodil otroky, Max se chopil řízení prvního transportu a skočil do hyperprostoru.
06:27 Holky se probojovaly až na můstek, Emily usedla za knipl a zmizela s druhým transportem v hyperprostoru.
06:28 Magoři si ještě párkrát vystřelili na znehybněnou loď, ale protože mohla co nevidět začít střílet zpátky a už nebyl důvod setrvávat, ukončili nálet a následovali oba transportéry.

Následky

Kody byl zachráněn před cestou na Mustafar a na nějakou dobu se stal členem posádky Jolly Jedie. Ukázalo se, že je to dobrý kamarád Chlouppka, takže mu věřili ještě o něco víc. Křupkám se podařilo osvobodit dva ze tří transportů, což bylo značné vítězství.