Záchrana z Rancor River

Záchrana z Rancor River: 9 BBY

Kdo se zúčastnil: Wyrrgy, Deek, Kody-Kann Tonewy, Pacclo Piccazso, Voh-Jin Sanseator Misto, Sadin Sax, Jergo, On v podobě Gurrgura, Kanrryuh, Fnis
Místo dění: region Expansion region, sektor Hilo, soustava Ronttorův polibek, planeta Ronttoro III

Stručný děj:
Trvalo celých sedm měsíců, než se dokázali někam vypracovat. Za našetřené kredity Wyrrgy najal další dvě posádky a spokojeně odhadoval, že laskavost bude Grombovy schopný splatit za nějaké tři roky. Náhle se mu ozval Kanry s naléhavou žádostí.

Prozradí na sebe, že je součástí nejen Kashyyyckého odboje, ale také něčeho většího, co roste po celé galaxii a prosil Wyrrgyho, aby také přispěl k dílu. Ten chvíli váhal, ale po krátkém naléhání nakonec souhlasil.
Kanry mu prozradil, že jde o záchrannou misi na Ronttoro III, kde měli vysvobodit tři pro odboj nedocenitelné osoby: Devaroniana Alaghiera Ferrona, Gamorreana Dasdaxe a člověka Kirliana Merlota.
Všichni tři byli drženi v celách Imperiální tvrze Rancor River a čím déle byli v zajetí, tím větší šance byl na jejich kompromitaci.

Začala kvapná příprava a za necelé čtyři dny se setkala Wyrrgyho a Kanryho posádka v doku vesmírné stanice nad Toydarii, kde se všichni seznámili. Wyrrgy s sebou přivezl Voh-Jina, Sadina, Gurrgura, Jerga a Deeka, Kanry togoriana Fnise a ještě se k jejich snažení přidal najatý Kody-Kann Tonewy a Pacclo Piccazso z bývalého Lorrdského odboje.
Všichni se přesunou do Kanryho středně velkého transportéru a během cesty k Ronttoru III vymýšlí plán vysvobození.
Kody jako bývalý Imperiální agent už předem zjistil informace a nákresy tvrze, do které se budou dostávat.
Rancor River byla tvrz s hvězdicovým opevněním a silnou turbolaserovou věží a nacházela se nad pravým břehem řeky jménem Rancor, která byla známá svou silou, hloubkou a dravostí. Kus od tvrze se po proudu nacházel vysoký vodopád.
Rozdělili se na dva týmy po pěti členech. Wombat tým - Wyrrgy, Deek, Gurrgur, Kanry, Fnis - a Kowak tým - Kody, Pacclo, Voh-Jin, Sadin, Jergo.

23.8. 9 BBY
06:00 Wombat i Kowak přistáli v šedesát kilometrů vzdáleném městečku Roz’torova lhota.
06:45 Wombat napadl Imperiální hlídku, která přivolala posily.
07:15 Nad městem zakroužil Imperiální výsadkový člun.
07:25 Fnis spustil rušičku, která v okolí vyřadila veškerou elektronickou komunikaci a Wombat s Kowakem rychle stromtroopery přemohli.
07:40 Kody, předstírající velícího důstojníka, nahlásil Rancor River, že kriminálníci jsou zadrženi a vracejí se s nimi.
08:20 Vrata přistávací plochy Rancor River se rozevřela a raketoplán pilotovaný Voh-Jinem přistál v podzemním hangáru.
08:22 Hned jak spustil rampu raketoplánu, oba týmy zaútočili na okolní Imperiální personál. Moment překvapení jim hrál do karet, takže než se stačili Imperiální rozkoukat, ležela jich víc jak půlka na podlaze a Kanry nabourával terminál, ze kterého získal informace o přesné lokaci držení jejich cílů.
08:23 Alarm se rozkřičel chodbami. Wombat a Kowak se rozdělili, první jmenovaní se vydali odlákat část osádky a cestou se měli pokusit vyřadit z provozu turbolaserovou věž, Kowak se vydal hlouběji do tvrze a měl se pokusit ty tři vysvobodit.
08:30 Kowak - Kirlian byl vysvobozen z cely za pomoci Jergovo rozbušky a po krátké přestřelce s vyloupnutými stormtroopery pokračovali dále.
08:34 Wombat - dostali se do jídelny, kterou se snažilo kvůli alarmu urychleně opustit velké množství snídajících vojáků. Došlo k obrovské přestřelce, ve které měl Wombat jednoznačnou výhodu.
08:39 Wombat - Kodyho nákresy nebyly aktuální, a až na místě řídící místnosti věže zjistili, že byla téměř nedobytná a ocitli se v kleštích a pod křížovou palbou.
08:40 Kowak - protože extrémně přituhovalo, bylo po vysvobození Dasdaxe rozhodnuto, že se se zajatci Voh-Jin vrátí na loď a pokusí se uletět a na signál zbytek nabrat.
08:47 Voh-Jin s dvěma zachráněnými otevřel vrata nad hlavou a vylétl k obloze nevědě, že Wombat se ještě nedostal do věže a nedeaktivoval ji. Dostal zásah a hořící se zříilí přes útes do řeky.
08:50 Kowak - Ferrona se nepodařilo osvobodit a i když žádal o smrt, zbytek Kowaku zaváhal a byli donuceni k ústupu.
08:55 Wombat - Wyrrgy byl postřelen a všem krom sil docházela i munice. Wyrrgy se v této situaci života a smrti uchýlil k použití Síly.
08:53 Kowak - kličkování chodbami k ničemu nevedlo a cesta ven za Voh-Jinem a Dasdaxem s Kirlianem byla odříznutá.
09:02 Kowak - probojovalli se k odřízlým Wombat.
09:08 Nejen Wyrrgy, ale i Gurrgur, Voh-Jin, Kody, Pacclo a Sadin se instinktivně Silově projevili a díky tomu jak zázrakem přežili křížovou palbu. Horkotěžko se dostali na servisní plošinu věže a nebezpečným skluzem dolů se dostali z pasti na ochoz hradeb nad řekou.
09:10 Oblíčeni se vrhli z výšky do proudu Rancoru.
09:12 Vtažení vodopádem překonali dvacetimetrový pád.
09:13 Fnisovo tělo se bezvládně nořilo po úderu hlavou o balvan ke dnu. Deek se jej snažil udržovat nad hladinou, ačkoliv i on sám s tím má velké problémy.
09:14 Zachráněni před utonutím Voh-Jinem, který zde ploval se sestřeleným raketoplánem.
09:15 Potopení jako s ponorkou se vzdálili od Rancor River.
09:30 Voh-Jinovi se s Wyrrgyho pomocí podařilo opravit raketoplán a urychleně se vratili pro svou loď.
10:35 Prokli kolem hlídkujícíh Imperiálních lodí bez povšimnutí.
10:45 Skočili hyperprostorem do bezpečí.

Zpět nad Toydarií se Kanry s Dasdaxem a Kirlianem rozloučili se skupinou a společně s Fnisem v komatu se vydali neznámo kam.
Kody s Pacclem se také rozloučili a zmizeli ve své lodi do dáli. Ostatní letěli na Nal Hutta do kanceláře Tetragonu zjistit, co se po dobu jejich mise stalo a po zařízení všech náležitostí pokračovali lízat si rány do Grombových soukromých lázní.