Yarry

[„Poslúchaj, ogare, že su tak smělá, kde máš vercajk, co? Nebo chceš jako nové město zakládat jen tak, holýma prackama?“]
[„Jaké město? Já myslel, že jdeme se šéfem zase hledat mrtvolu do bažin…“]
- neznámá tetka a Yarry krátce před založením Brrrna1

Strážmistr Yarry byl Wookiee z Kashyyyku, četník a pozdější člen kashyyyckého odboje. Byl trochu pomalejší a stával se tak častým terčem posměchu, nicméně snášel to docela dobře a nikdy se za ty vtipy na nikoho nezlobil.

Historie

Narodil se roku 398 BBY v Kachirhu a nějakou dobu působil jako četník tamního sboru. V roce 336 BBY však následoval nadřízeného Harrazima do bažiny daleko od města v domnění, že pátrají po mrtvole, a stal se tak jedním z prvních obyvatel čerstvě založeného Brrrna, kde už zůstal, protože se bál, že netrefí zpátky. Hlídal náčelníkovo sídlo, fandil Kakulometě, pil Starrrobrrrno a vůbec byl naprosto průměrným, až modelovým občanem Brrrna.
Ve městě vesnici žil až do konce války klonů, v roce 6 BBY posílil kashyyycký odboj a přestěhoval se na Pevnost Boyarr. I tam všichni záhy pochopili, že v něm nedříme žádný myslitel ani geniální stratég, ale uplatnění pro něj našli tak jako tak, hlavně při hlídání skladů.
Ačkoliv strašně moc chtěl, útoku na Tábor 52 se neúčastnil, protože zaspal.2