Yarrin

[„Ale piču.“]
- Yarrin sofistikovaně dementuje generickou dezinformaci

Yarrin byl Wookiee z Kashyyyku, fyzicky slabší, kterému to ale politicky myslelo a díky tomu se dostal docela daleko. Dělal poradce Hessce a později se stal členem posádky Jolly Jedie. Mluvil s těžkým přízvukem, fandil FC Fárač a po roce 19 BBY vlastnil poslední šálu s jejich logem ve vesmíru.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 40 BBY v hornické vesnici Chenachochan, jeho otcem byl horník, matka taky rubala. Ačkoliv bylo zjevné, že on fyzicky práci v dole nikdy nezvládne, snažil se o to víc a málem při rubání umřel. Během následujícího vyšetřování, kvůli kterému přijel inspektor bezpečnosti práce až z Rwookrrorro, ale vyšlo najevo, že má talent na hledání byrokratických kliček a prořízlou pusu a byla mu nabídnuta stáž u důlní inspekce, kterou s nadšením přijal. V následujících letech procestoval téměř celý Kashyyyk a podíval se i na Alaris Prime, přičemž si byl rok od roku jistější, že ho hornictví ani trochu nezajímá.
V roce 28 BBY dostal nabídku práce od Joruna Galactic Mining, která potřebovala nového inspektora pro své těžební operace na neznámém světě, ale nepřijal ji a zkusil se prosadit jako radní ve městě Chendrrl. Neměl moc velký úspěch, ale krátce před začátkem války klonů si všiml úsilí Trandoshanů o mírové soužití s obyvateli nedalekého Valyarru a brzy začal jejich šéfové dělat politického poradce, čímž jejich snažení ještě urychlil. Během této doby se také seznámil s trandoshanským kurýrem Pastarem, jehož služeb s Hesskou často využívali.

Občanská válka

Po převratu následoval Hessku, Isstara, Horrda a další disidenty do lesů, kde se chtěli skrývat před očekávanou imperiální okupací, a docela dlouho jim to vycházelo. Nějakou dobu s nimi trávila i Kerberra, než ji lapili otrokáři. Kolem roku 5 BBY byli zajati i zbylí členové disentu včetně Yarrina a společně skončili v Táboře 52, kde byly Wookiům implantovány inhibiční čipy a kde byli trandoshanští členové skupiny za svou kolaboraci s chlupáči fyzicky i psychicky mučeni.
Yarrin si s čipem nestěžoval, okopával kashyyycký chmel a tři týdny po zničení Hvězdy smrti byl zachráněn kashyyyckým odbojem. Na stanici v mlhovině Tyyyn se opět setkal s Hesskou a několika dalšími známými a společně zamířili na loď kapitána Simbaccy, pořádně to Impériu nandat.
Yarrin toho objektivně vzato moc neuměl a na bezpečnost práce většina křupek srala, ale jeho srandovní přízvuk byl zdrojem legrace pro většinu posádky, tak si ho nechali. Při volbách nového kapitána po závodech na Raxusu Prime tak horlivě diskutoval se všemi, co o to stáli, až odvolit vůbec nestihl, ale vlastně ho to ani nemrzelo. V následujících měsících se zcela marně snažil balit Annapurnu a Hesska mu z lodi odletěla, a tak měl spoustu volného času a začal sepisovat paměti, které byly ovšem pro kohokoliv jiného zajímavé jenom použitým dialektem.

d20

Noble 4 / Political Advisor 3
Diplomacy +15, Intimidate +10, Knowledge (bureaucracy, politics) +10, Sense Motive +10, Appraise +8, Bluff +8, Computer Use +8, Gather Information +5, Listen +5, Swim +5
Rogue Heritage, Bureaucratic Flair, Influence, Headstrong
Inspire Sympathy