Yarrin

[„Ale piču.“]
- Yarrin sofistikovaně dementuje generickou dezinformaci

Yarrin byl Wookiee z Chenachochanu, fyzicky slabší, kterému to ale politicky myslelo a díky tomu se dostal docela daleko. Dělal poradce Hessce a později se stal členem posádky Jolly Jedie. Fandil FC Fárač a po roce 19 BBY vlastnil poslední šálu s jejich logem ve vesmíru.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se v hornické vesnici někdy před koloniální válkou o Alaris Prime. Ačkoliv bylo zjevné, že fyzicky práci v dole nikdy nezvládne, snažil se o to víc a málem při rubání umřel. Během následujícího vyšetřování, kvůli kterému přijel inspektor bezpečnosti práce až z Rwookrrorro, ale vyšlo najevo, že má talent na hledání byrokratických kliček a prořízlou pusu a byla mu nabídnuta stáž u důlní inspekce, kterou s nadšením přijal. V následujících letech procestoval téměř celý Kashyyyk a podíval se i na Alaris Prime, přičemž si byl rok od roku jistější, že ho hornictví ani trochu nezajímá.
V roce 28 BBY dostal nabídku práce od Joruna Galactic Mining, která potřebovala nového inspektora pro své těžební operace na neznámém světě, ale nepřijal ji a zkusil se prosadit jako radní ve městě Chendrrl. Neměl moc velký úspěch, ale krátce před začátkem války klonů si všiml úsilí Trandoshanů o mírové soužití s obyvateli nedalekého Valyarru a brzy začal jejich šéfové dělat politického poradce, čímž jejich snažení ještě urychlil. Během této doby se také seznámil s trandoshanským kurýrem Pastarem, jehož služeb s Hesskou často využívali.

Občanská válka

Po převratu následoval Hessku, Isstara, Horrda a další disidenty do lesů, kde se chtěli skrývat před očekávanou imperiální okupací, a docela dlouho jim to vycházelo. Nějakou dobu s nimi trávila i Kerberra, než ji lapili otrokáři. Kolem roku 5 BBY byli zajati i zbylí členové disentu včetně Yarrina a společně skončili v Táboře 52, kde byli Wookiům implantovány inhibiční čipy a kde byli trandoshanští členové skupiny za svou kolaboraci s chlupáči fyzicky i psychicky mučeni.
Yarrin si s čipem nestěžoval, okopával kashyyycký chmel a tři týdny po zničení Hvězdy smrti byl zachráněn kashyyyckým odbojem. Na stanici v mlhovině Tyyyn se opět setkal s Hesskou a několika dalšími známými a společně zamířili na loď kapitána Simbaccy, pořádně to Impériu nandat.

Potenciália

Yarrin toho objektivně vzato moc neuměl a na bezpečnost práce většina křupek srala, ale jeho srandovní přízvuk byl zdrojem legrace pro většinu posádky, tak si ho nechali.

d20

Noble 4 / Political Advisor 3
Diplomacy +15, Intimidate +10, Knowledge (bureaucracy, politics) +10, Sense Motive +10, Appraise +8, Bluff +8, Computer Use +8, Gather Information +5, Listen +5, Swim +5
Rogue Heritage, Bureaucratic Flair, Influence, Headstrong
Inspire Sympathy