Yardayagr

Yardayagr byl Wookiee z Kashyyyku, historicky nejlepší hráč tamní fotbalové ligy.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se v Kachirhu v roce 321 BBY, ale svůj extrémní talent na kashyyycký fotbal objevil až relativně pozdě, podle ničím nepodložené legendy až poté, co založil Pekelné drápy. Tuto fámu sice nikdy aktivně nepopřel, ale šířili ji pouze a jenom členové zmíněného gangu.
V roce 120 BBY začal hrát v hlavní sestavě Kachirho Katarns a způsobil jejich raketový vzestup na přední příčky poháru, přičemž byli až do konce války přinejhorším čtvrtí, když si v rozhodujícím zápase tři minuty před koncem zlomil i druhou nohu. Každý další klub ho chtěl koupit nebo alespoň pronajmout, ale žádný si to nemohl dovolit.
Od roku 100 BBY byl pravidelně vyhlašován nejproduktivnějším hráčem, ať už hrál jako střelec, chytač, úderník nebo brankář, a vždycky hrál hrozně překvapeného.
Na konci války klonů přišel o velkou část spoluhráčů, kteří aktivně bránili Kachirho před útokem droidů, a se zbytkem se ukryl v lesích, kde se úspěšně skrývali. Postupně se pro jeho záchranu obětovávali další a další hráči, až zůstal sám, a z planety ho nakonec se štěstím dostal klíčící odboj ve spolupráci s pašeráky.

Občanská válka

Ti ho vysadili na Nar Shaddaa, kam už dříve dovezli Zaarubaccu, a musel se naučit žít v novém prostředí a bez fotbalu. S radostí ale zodpovídal Zaarubaccovi všechny jeho otázky při sepisování knihy Zelená je tráva, a doufal, že ten nesmysl tam venku co nejdřív skončí, protože si chtěl co nejdřív zase zahrát.