Wyggram

[„A jak jako vysvětlíš TOHLE?“]
- Wyggram zaměřuje dalekohled na chemtrails

Wyggram byl Wookiee z Kashyyyku, zeměměřič, konspirační teoretik a později člen posádky Jolly Jedie.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se v Lurkooro někdy kolem roku 60 BBY, vyučil se zeměměřičem a jeho život by byl veskrze nudný, kdyby jednoho dne nepropadl konspiračním teoriím a trochu mu z toho nehráblo. Volný čas trávil sledováním Holonetu a diskutováním s podobnými pošuky, pod zeměměřičskou čapkou nosil alobalovou vložku proti vládou sponzorovanému čtení myšlenek a s oblibou tvrdil, že nejvyšší kancléř Valorum je ve skutečnosti jenom hologram ovládaný neznámým tajným spolkem.
Přes to všechno si ho oblíbila a později vzala Zorrah, ovšem nutno podotknout, že ta taky nebyla úplně normální.
Ještě před začátkem války klonů pojal podezření, že galaktickou společnost ve skutečnosti ovládají Jediové, a když došlo k bitvě na Geonosis, otočil se jeho zájem výhradně směrem na ně. Vinil je jak z rozpoutání války (v čemž nebyl sám), vinil je ze všech proher a tajně je podezříval, že se snaží ovládnout Republiku.
Když tedy došlo k vyhlášení rozkazu 66, byl chvíli štěstím bez sebe a řval na lesy, že to říkal, ale moc dlouho se z toho radovat nemohl.

Občanská válka

Záhy po zahájení okupace Kashyyyku byl zajat a i se ženou nasazen v jednom z koncentračních táborů, odkud se postupem času dostali až do Tábora 52. Tam, bez aluminiové čapky a vybaveni ihnibičními čipy, okopávali kashyyycký chmel až do chvíle, kdy je tři týdny po zničení Hvězdy smrti zachránil kashyyycký odboj. Ze základny v mlhovině Tyyyn pak putovali na loď kapitána Simbaccy, protože věřil, že Kashyyyk je stejně ztracený a že na Jolly Jediovi bude svými znalostmi nejprospěšnější. A taky nevěděl, že tam narazí na jednoho z těch proradných Jediů. Konfrontaci s Champbaccou na svatbě Balmorry a Sulacca naštěstí přežil bez větší újmy na zdraví1.

Potenciália

Může na palubě vyměřovat nové záhony a určitě se tam najde někdo, kdo bude ty jeho kecy aspoň chvilku poslouchat.

d20

Scoundrel 1 / Tech Specialist 3
Search +12, Astrogate +10, Intimidate +8, Computer Use +7, Disable Device +7, Hide +7, Move Silently +7, Bluff +6, Gather Information +6, Knowledge (conspiracy theories, history) +6
Skill Emphasis (Search, Astrogate), Cautious
Instant Mastery (Knowledge (conspiracy theories))