Wyggram

[„A jak jako vysvětlíš TOHLE?“]
- Wyggram zaměřuje dalekohled na chemtrails

Wyggram byl Wookiee z Kashyyyku, zeměměřič, konspirační teoretik a později člen posádky Jolly Jedie.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se v Lurkooro někdy kolem roku 60 BBY, vyučil se zeměměřičem a jeho život by byl veskrze nudný, kdyby jednoho dne nepropadl konspiračním teoriím a trochu mu z toho nehráblo. Volný čas trávil sledováním Holonetu a diskutováním s podobnými pošuky, pod zeměměřičskou čapkou nosil alobalovou vložku proti vládou sponzorovanému čtení myšlenek a s oblibou tvrdil, že nejvyšší kancléř Valorum je ve skutečnosti jenom hologram ovládaný neznámým tajným spolkem.
Přes to všechno si ho oblíbila a později vzala Zorrah, ovšem nutno podotknout, že ta taky nebyla úplně normální.
Ještě před začátkem války klonů pojal podezření, že galaktickou společnost ve skutečnosti ovládají Jediové, a když došlo k bitvě na Geonosis, otočil se jeho zájem výhradně směrem na ně. Vinil je jak z rozpoutání války (v čemž nebyl sám), vinil je ze všech proher a tajně je podezříval, že se snaží ovládnout Republiku.
Když tedy došlo k vyhlášení rozkazu 66, byl chvíli štěstím bez sebe a řval na lesy, že to říkal, ale moc dlouho se z toho radovat nemohl. Krátce poté, co pomocí senzorů zeměměřičského institutu potvrdil zničení Chenachochanu republikovou flotilou1, prchl do lesů, ačkoliv ani sám sobě nedával velké šance.

Občanská válka

Záhy po zahájení okupace Kashyyyku byl skutečně zajat a i se ženou nasazen v jednom z koncentračních táborů, odkud se postupem času dostali až do Tábora 52. Tam, bez aluminiové čapky a vybaveni ihnibičními čipy, okopávali kashyyycký chmel až do chvíle, kdy je tři týdny po zničení Hvězdy smrti zachránil kashyyycký odboj. Ze základny v mlhovině Tyyyn pak putovali na loď kapitána Simbaccy, protože věřil, že Kashyyyk je stejně ztracený a že na Jolly Jediovi bude svými znalostmi nejprospěšnější. A taky nevěděl, že tam narazí na jednoho z těch proradných Jediů. Konfrontaci s Champbaccou na svatbě Balmorry a Sulacca naštěstí přežil bez větší újmy na zdraví2.

Potenciália

Může na palubě vyměřovat nové záhony a určitě se tam najde někdo, kdo bude ty jeho kecy aspoň chvilku poslouchat.

d20

Scoundrel 1 / Tech Specialist 3
Search +12, Astrogate +10, Intimidate +8, Computer Use +7, Disable Device +7, Hide +7, Move Silently +7, Bluff +6, Gather Information +6, Knowledge (conspiracy theories, history) +6
Skill Emphasis (Search, Astrogate), Cautious
Instant Mastery (Knowledge (conspiracy theories))