Wyggram

[„A jak jako vysvětlíš TOHLE?“]
- Wyggram zaměřuje dalekohled na chemtrails

Wyggram byl Wookiee z Kashyyyku, zeměměřič, konspirační teoretik a později člen posádky Jolly Jedie.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 60 BBY v Lurkooro, vyučil se zeměměřičem a až krátce po promoci zjistil, že Sranda Claws neexistuje. Zjištění, že mu rodiče tak dlouho lhali, ho přimělo hledat další podezřelé věci ve svém okolí a trochu mu z toho hráblo.1 Volný čas trávil sledováním Holonetu a diskutováním s podobnými pošuky, pod zeměměřičskou čapkou nosil alobalovou vložku proti vládou sponzorovanému čtení myšlenek a s oblibou tvrdil, že nejvyšší kancléř Valorum je ve skutečnosti jenom hologram ovládaný neznámým tajným spolkem.
Přes to všechno si ho oblíbila a později vzala Zorrah, ovšem nutno podotknout, že ta taky nebyla úplně normální.
Ještě před začátkem války klonů pojal podezření, že galaktickou společnost ve skutečnosti ovládají Jediové, a když došlo k bitvě na Geonosis, otočil se jeho zájem výhradně směrem na ně. Vinil je jak z rozpoutání války (v čemž nebyl sám), tak ze všech proher a tajně je podezříval, že se snaží ovládnout Republiku.
Když tedy došlo k vyhlášení rozkazu 66, byl chvíli štěstím bez sebe a řval na lesy, že to říkal, ale moc dlouho se z toho radovat nemohl. Krátce poté, co pomocí senzorů zeměměřičského institutu potvrdil zničení Chenachochanu republikovou flotilou,2 prchl do lesů, ačkoliv ani sám sobě nedával velké šance.

Občanská válka

Záhy po zahájení okupace Kashyyyku byl skutečně zajat a i se ženou nasazen v jednom z koncentračních táborů, odkud se postupem času dostali až do Tábora 52. Tam, bez aluminiových čapek a vybaveni inhibičními čipy, okopávali kashyyycký chmel až do chvíle, kdy je tři týdny po zničení Hvězdy smrti zachránil kashyyycký odboj. Ze základny v mlhovině Tyyyn pak putovali na loď kapitána Simbaccy, protože věřil, že Kashyyyk je stejně ztracený a že na Jolly Jediovi bude svými znalostmi nejprospěšnější. A taky nevěděl, že tam narazí na jednoho z těch proradných Jediů. Konfrontaci s Champbaccou na svatbě Balmorry a Sulacca naštěstí přežil bez větší újmy na zdraví.3
Na palubě pak vyměřoval nové záhony a snažil se své někomu nacpat své teorie, že IM-62 ve skutečnosti moc dobře věděl, co u té spousty komatózních Wookiů dělá, ale ani Horrdo ho nevydržel poslouchat moc dlouho. Ve volbách nového kapitána po závodech na Raxusu Prime dal svůj hlas Tublatance, která mu přišla nejméně podezřelá. Probíhající dění sledoval velmi obezřetně, ale aktivně se do něj nezapojoval, protože by ho beztak odehnali.
V následujících měsících hlídal, jestli v posádce nezahlédne nějaké ty náznaky, že se v ní ukrývá Palpatinův mistr, a děti se ženou rozhodně neplánovali. Ostatně jaká zrůda přivede dítě do takovéhohle světa, že?

d20

Scoundrel 1 / Tech Specialist 3
Search +12, Astrogate +10, Intimidate +8, Computer Use +7, Disable Device +7, Hide +7, Move Silently +7, Bluff +6, Gather Information +6, Knowledge (conspiracy theories, history) +6
Skill Emphasis (Search, Astrogate), Cautious
Instant Mastery (Knowledge (conspiracy theories))