Wroshyrové listy

Wroshyrové listy Lurkooro byl jeden z předních klubů kashyyycké fotbalové ligy a zároveň nejstarší klub vůbec. Jeho domácí hřiště se nacházelo jen pár bloků od chrámu Wirady a jeho fanoušci často žertovali, že kdyby tenkrát Trandoshané zničili místo chrámu stadion, zubaté války by skončily za dva dny totálním rozbombardováním jejich planety. Znak sestával z jediného listu unikátního druhu wroshyru, který byl v dobách kolem pádu Republiky již považován za vyhynulý.

Historie

Klub byl založen v roce 3001 BBY, údajně přímými potomky Geroje, legendárního vynálezce kashyyyckého fotbalu. Ve skutečnosti šlo pouze o první oficiální klub sportu, jenž se tou dobou dostával do módy, a další spolky ho velmi rychle následovaly. Vůbec první zápas soutěže, která později přerostla v planetární ligu, sehrály Wroshyrové listy s Rwookrrorro Rangers v roce 3000 BBY a vyhrály ho jen těsně. Od té doby se počet klubů v soutěži značně zvýšil, nicméně neuběhla jediná sezóna, v níž by klub z Lurkooroo nestál na předních příčkách žebříčku.
Pohár získával celkem pravidelně a většina planety je oprávněně považovala za nejlepší tým dějin, ač se v něm v průběhu věků vystřídaly tucty chlupáčů.
Za Impéria jeho hráči prchli do lesů společně se zbytkem populace, ale protože při nich Wirada celkem stála, konce války a možnosti obnovit tým se jich pár dožilo.