Woallc Con-Deniz

Woallc Con-Deniz byl klon mistra Jedi Woallca Con-Denyzze. Ačkoliv se podařilo zachovat jeho citlivost k Síle, byl vycvičen především jako osobní ochránce a ohřívač postele Algernnon de Bray. Oproti předloze stárnul dvakrát rychleji a byla mu uměle zvýšena poslušnost, ale navzdory četným podnětům nikdy pořádně nepropadl temné straně.

Historie

Byl vytvořen v laboratoři na palubě lodi Pla'akrat, a to z genetického materiálu, který tamnímu klonovači Kudo Taiovi poskytla samozvaná lady ze Sithu Algernnon de Bray někdy v prvním roce války. Správně totiž tušila, že si svého bývalého mistra nebude smět na Vogastisu nechat moc dlouho, a rozhodla se to řešit poměrně inovativně.
Kudo Tai musel překonat celou řadu problémů spojených s tím, že byl objekt klonování citlivý na Sílu, ale po přibližně třech tisících zmetků se mu to v roce 18 BBY povedlo a embryo #3110 se dožilo umělého porodu. Subjekt vykazoval relativně normální životní funkce, a tak byl krmen a v adekvátním věku začal s výcvikem na svou budoucí roli tělesného strážce. Lady de Bray ho naposledy viděla v roce 14 BBY, když vypadal jako osmileté dítě, a i když u toho měla nevhodné poznámky, vypadala s jeho pokroky spokojeně. Další návštěvy se však nedožila, neboť ji na jejím sídle roztrhali dva chlupatí teroristé.
Denizův výcvik nicméně pokračoval, jak bylo domluveno, a z klona vyrostl submisivní, leč relativně odvážný a charismatický mladík. Toho pak Kudo Tai, opět podle rozkazů mrtvé lady de Bray, roku 6 BBY věnoval její dceři jako dárek k patnáctinám a plně se věnoval projektu druhému.
Patnáctiletá Algernnon si dárek samozřejmě užila, několikrát, a dokonce mu dala světelný meč po jednom utraceném chcípáčkovi, ale protože nechovala žádné city k jeho předloze, rychle ji omrzel. Nejdřív ho delegovala do role jednoho ze svých podřadnějších osobních strážců, s příchodem Siena někdy v roce 5 BBY ho pak s poděkováním poslala zpátky do soustavy Frikk s tím, že má hlídat tamní klonovací zařízení, protože s ním má ještě velké plány.
#3110 svědomitě hlídal zamrzlou loď i tamní kaminoanskou posádku a měl se lépe, než by se měl s Algernnon, ale nedokázal to plně ocenit. Dlouhou samotu snášel špatně a začaly se v něm míchat emoce, na jedné straně úleva z toho, že si může dělat co chce, na druhé geneticky daná potřeba být dobrým služebníkem své paní. Rovněž v sobě živil žárlivost vůči Sienovi a později k Algernonovi, ale ani tak se plně nepoddal temné straně.
V červenci 0 ABY byl u toho, když se Algernon vrátil na Pla'akrat, a to na pokraji smrti. Ačkoliv se těšil, že bude mít brzy o jednoho rivala méně, měl smůlu, protože se ho povedlo dát dohromady a koncem října měl být vrácen na Dominatrix. K tomu však nedošlo, protože Citadela byla mezitím zničena a Kaminoané znovu přišli o zaměstnavatele. Algernon však tvrdil, že svou paní nadále cítí v Síle, Con-Deniz ho v tom podporoval a najednou měli společný cíl - najít svou paní. Hledat ji však vyrazil jen Algernon, vousatější z klonů měl za úkol hlídat loď a dohlédnout na to, že bude ošetřovna připravena přijmout nejdůležitějšího pacienta ve vesmíru.
Koncem roku 0 ABY obdržel od zdrceného Algernona zprávu, že selhal, a sám potvrdil náhlé utišení onoho našeptávání v Síle, že jejich paní je stále naživu. Algernon se vrátil na Pla'akrat, vyšinutější než dřív, a z nějakého důvodu pořád věřil, že alespoň část Algernnon přežívá. Chtěl pro její záchranu udělat všechno a Con-Deniz, ač jeho pocit nesdílel, souhlasil, že mu pomůže. Společně přinutili posádku lodi, aby pracovala pro ně, a ač neměli moc nápadů, jak to realizovat, měli na to dost času.

d20

Force Adept 1 / Soldier 4 / Bodyguard 4
Intimidate +10, Listen +8, Move Silently +8, Spot +8, Telepathy +8, Treat Injury +8, Knowledge (Sith lore) +7, Ride +7, Disguise +6, Entertain (massage) +6, Hide +6, Jump +6
Low Profile, Dodge, Great Fortitude, Martial Arts, Combat Reflexes, Endurance, Stamina, Skill Emphasis (Telepathy), Exotic Weapon Proficiency (lightsaber)