White Fang

[„Rarrrghrr, nesnáším tenhle vrak!“]
- Arrtharuk o své lodi

White Fang byl nákladní frachťák třídy Arwed, který patřil Arrtharukovi a později jeho synovi Wyrrgymu. Na jeho palubě pracoval také droid D-9.

Historie

Už v druhém století před bitvou o Yavin to byl polorozpadlý křáp, ale Arrtharuk ho udržoval v provozu a převážel s ním náklady z jednoho konce galaxie na druhý. V roce 125 BBY se připletl k pokusu o atentát na Hutta Grombu, který jeho pilot překazil.
Po Arrtharukově smrti jej zdědil Wyrrgy, který s ním krátce po začátku války klonů přiletěl na Miu Leptonis IV za účelem odvezení několika dětí z enklávy na jejich domovské planety.
V den vyhlášení rozkazu 66 byl na Kashyyyku a při poradě stařešinů bylo rozhodnuto, že to právě on má díky Wyrrgymu nejlepší šanci se dostat na Coruscant a informovat senátora Yaruu o situaci na planetě. Loď cestu zvládla a dokonce se jí pak povedlo i nepozorovaně zmizet ze soustavy, odkud zamířila na Miu Leptonis IV, protože se její majitel potřeboval vypovídat. Po krátkém pobytu ve Fogsmeade na ni nicméně Demonbacca nahnal Wyrrgyho zpátky a společně vyrazili na Nar Shaddaa, kde přistáli v Modrém sektoru.
V následujících letech loď pravděpodobně sloužila k přepravě všeho možného a později byla zařazena do flotily Tetragonu.
Přibližně pět měsíců po zničení první Hvězdy smrti byla loď použita při pokusu o evakuaci Wyrrgyho a Kaweny z Atalay, ale nezvládla průlet mlhovinou a začala vysílat nouzové volání, které později zachytila posádka Růžového sršně v čele s Voh-Jinem a Champbaccou. Záchranná výprava vedená výsadkem sestávajícím z Chlouppka a Kodyho zachránil oba pasažéry a převezl je na pojízdnějšího Sršně, ale při následném pokusu odtáhnout Bílého tesáka se lodě ocitly pod palbou a Chlouppek byl nucen použít White Fang jako improvizovaný ablativní pancíř.
Z lodi zbyla jen zanedbatelná část trupu, kterou hrdinové později věnovali Šošonskému králi, aby s ní nějak pietně naložil.