Wade Fox

Wade Fox byl rytíř Jedi v posledních dekádách Republiky, starší bratr Dava Foxe, kterému byl natolik podobný, že je někteří považovali za dvojčata. Měl moc rád Bloody Marry a snažil se o jejích kvalitách přesvědčit civilizované bary, kde ji většinou moc neznali.

Historie

Narodil se v roce 57 BBY na Sermi'x jako první dítě dvou zaměstnanců masokombinátu. V raném věku byl u něj objeven talent na užívání Síly a Wade byl odveden na Coruscant, kde podstoupil výcvik na rytíře Jedi.
Roku 28 BBY, krátce po pasování na rytíře, byl shledán vhodnějším kandidátem na diplomatickou misi, kam měli být původně posláni Champbacca s Jessicou Karnis.1 S bratrem se v Chrámu příliš nevídal, vlastního padawana si nevzal a zasvětil svůj život obraně zájmů Republiky.
Bitvu o Geonosis nestihl, do Chrámu dorazil až krátce po ní a byl přítomen pohřbu Derka Yalla. Následně se loučil s bratrem, když tento se svou těhotnou přítelkyní nadobro opouštěl Řád. V následujících měsících bojoval po boku klonů za Republiku a pomáhal s výcvikem Nikki.
Krátce před koncem války ho napadl a svým mečem zabil pozdější inkvizitor Ludo Mabiro.