Vzhůru na sál

Vzhůru na sál: 6. 4. 7 BBY
Kdo se zúčastnil: Anaby, Deek, Kody-Kann Tonewy, Pacclo Piccazso, Voh-Jin Sanseator Misto, Wyrrgy
Místo určení: Vnější okraj, sektor Trilon, soustava Tarla’mito, planeta Bor-latos II

Stručný děj

Sotva Deek po událostech na Miu Leptonis IV naložil zraněného a v karbonitu zmraženého Wyrrgyho na Destiny, obdržel nouzovou zprávu od zbytku dobrodruhů, kteří se zrovna nacházeli v nezáviděníhodné situaci. Neváhal a během několika málo hodin nabral uprchlé zajatce z Imperial Fist a letěl s nimi do nemocnice na Bor-latos II. Anaby byla v kritickém stavu a Kody už také omdléval z vnitřního krvácení. Deek tam přiletěl za minutu dvanáct, všichni byli okamžitě přijati k léčbě a Anaby s Kodym a s Wyrrgym v karbonitu odvezeni na sál.
Jako prvního ze sálu odvezli Kodyho, jehož stav byl stabilizovaný. O několik hodin později ho následoval Wyrrgy, který byl udržován v umělém spánku a dýchat za něj musel přístroj, neboť jeho plíce a dýchací cesty utrpěly vážné popáleniny. Anaby byla v rukách lékařů nejdéle a podařilo se jim ji zachránit, ale poté už ji nedokázali probudit z kómatu.

Následky

Skupina zůstala na Bor-latos II až do konce roku, kdy došlo k zásadnímu odhalení.
Wyrrgy během dlouhé pracovní neschopnosti uznal, že na řízení firmy by se mu s Deekem občas hodil záskok, kontaktoval Hnntarra a Adrega Lokaase a učinil jim nabídku, jakou nemohli odmítnout.