Vystřílený zásobník

Vystřílený zásobník byl bordel v Rudém sektoru na Nar Shaddaa, nedaleko Modrého Mandalora. Šlo o menší, dvoupatrový podnik. Hned za vstupními dveřmi na levé straně přízemí se nacházelo stanoviště bordelmamá, naproti nim pak schody do druhého patra a dlouhý bar, za nímž byly prostory vyhrazené kuchyni. Pokoje s exotickým zbožím bylo možné najít právě ve druhém patře nad kuchyní, což kuchaři působilo nejrůznější akustické komplikace.1 Zleva i zprava byla budova podniku začleněna do městské zástavby, ale za zadní stěnou ležela několikakilometrová vertikální ulice.

Historie

Hampejz Vystřílený zásobník otevřel svou náruč zákazníkům roku 51 BBY a u jeho zrodu stála bývalá prostitutka Barbara, která se vymanila z područí narshaddijských gangů. Ta se rozhodla začít svobodně podnikat a současně na to jít jinak než gangy, které děvčata k prostituci nutily.
Podnik měl zpočátku vzhledem k okolnostem vzniku a strachu z represí gangů problém sehnat zaměstnankyně a s klienty tak musela ze začátku vypomáhat i bordelmamá, aby vůbec mohla zaplatit nájem. Naštěstí pro bordel se konkurence k žádným násilnostem neuchýlila a po roce už měl podnik stálou klientelu, díky které uživil deset holek, a od dva roky později přešel celý do soukromého vlastnictví Barbary.
Atmosféra tam byla téměř rodinná, holky měly svobodu přijmout klienty, kteří o ně měli zájem, a nechyběla ani ochranka, která v případě problémů neváhala děvčata chránit. Ačkoliv se o tom nikde oficiálně nepsalo, Vystřílený zásobník měl významnou úlohu v komunitě Rudého sektoru, neboť dával mladým ženám i svobodným matkám příležitost vydělat si na důstojný život či vzdělání a vymanit se ze života v chudobě a nejistotě.
Roku 26 BBY tam byl do hodnosti oblíbeného zákazníka povýšen Jednorannej kulomet. Po roce 14 BBY, když po srážce s budovou skončil ve vegetativním stavu, pomáhala děvčata z tohoto podniku vychovávat jeho vnučku Emily.
Roku 13 BBY se Jednorannej kulomet probral a Ronie mu jednu ze zaměstnankyň dohodil coby psycholožku, která mu tam pomáhala vyrovnat se s PTSD, kterým trpěl po vymetení enklávy a mnoha dalších útrapách. Těsně po zničení první Hvězdy smrti tam Jednorannej kulomet vzal Moze, aby si ukrátili čas před vyzvednutím profesora Indysse.
Dne 6. 7. 0 ABY v něm došlo k incidentu, kdy na Emily, Bananu a Štěknu zaútočil tým inkvizitorek a Mrsck s Kytehem. Při tomto incidentu došlo ke smrti Barbary, několika členů ochranky včetně Jimmyho Velké Hlavy a několika zaměstnankyň, škoda na majetku byla rovněž značná. Vedení podniku převzala přeživší Barbařina zástupkyně a okamžitě se pustila do oprav.
Obnova podniku trvala až do ledna roku 1 ABY a ochranu tam pak zajišťoval vždy někdo z Mamutomutů. Barmanku tam od té doby dělala Lana Tei.