Vylízaná vopice

[„Vopice jsme obě, vylízaná je jenom loď. Zatím. Už sis dnes vybral obědovou pauzu, hmm?“]
- Borroro balí dispečera planetárních doků

Vylízaná vopice byl lehký frachťák třídy HWK-290, který během své pašerácké kariéry využívala Borroro. Loď disponovala několika drobnými vylepšeními, díky nimž byla úspěšnější při prorážení blokád, ale nákladový prostor i paluba pro pasažéry byly naprosto standardní, bez jakýchkoliv úkrytů na kontraband.

Historie

Vopice opustila doky na Corellii v roce 32 BBY.
Borroro ji kolem roku 30 BBY ještě pod původním jménem vyhrála v partii sabaccu od lovce lidí Lazsla, který se ve městě Chendrrl na Alaris Prime učil bojová umění od Hatsafracka. Přejmenovala ji na památku toho, že ji získala intenzivním lízáním nových karet, ovšem jméno si pak různí lidé vykládali i mnohem kreativněji.
Roku 10 BBY byla zadržena na oběžné dráze téhož měsíce a zabavena, načež putovala do imperiálního skladu zabavených lodí a po inspekci byla nabídnuta k prodeji. Dlouhá léta o ni nikdo nejevil zájem, až koncem roku 3 BBY padla do oka Vosskovi, jenž ji koupil, opravil, zbavil chlupů a následně využíval jako osobní transportér.
Když byla roku 0 ABY jeho předchozí majitelka osvobozena při útoku odboje na Tábor 52, po lodi se sháněla a poměrně rychle vyšlo najevo, že ji má ve vlastnictví právě agent Spike. Nejdřív mu nabízela kredity, kterých ale moc neměla, pak že mu neurve ruce a nakonec sdílení lodi, kterou by ona pilotovala a on užíval, což Vossk přijal. Vzhledem k následnému vyhlášení výjimečného stavu na Jolly Jediovi a také jejímu těhotenství však k navázání užší spolupráce prozatím nedošlo a Vylízaná vopice byla ještě nějakou dobu pilotovaná pouze Trandoshanem.
Přibližně 3. 8. 0 ABY vyzvedla na neobydleném měsíčku v sektoru Arkanis Hessku, zamířila zpátky do sektoru Mytaranor a nejspíš nějakou dobu monitorovala dění v soustavě Kashyyyk, než něco zkoušela.

Potenciália

Pokud nebude během svých operací v soustavě zničena nebo těžce poškozena, je její nasazení v operaci Trebuchet téměř jisté.

b_154457.jpg