Vor Deo

Vor Deo byla zanedbaná planetka ve Vnějším okraji, mezi Rylothem a Tatooine. Většina domácích se živila poskytováním ubytování a služeb pašerákům koření. Atmosféru tam vytvářely průmyslové výrobníky, gravitace byla lehce nižší a průměrná teplota nepříjemně vysoká. Imperiální kontroly byly časté, nicméně nikoliv důkladné, a tak stačilo si chvíli počkat, hlídka sebrala pár největších ryb a zase zmizela.
O pozici dál v soustavě se nacházel pás asteroidů, z nichž některé měly dokonce kvalitnější atmosféru než samotná planetka.

Historie

V minulosti se na planetce těžily drahé kovy, ale za vlády Impéria už byla ložiska dávno vyčerpaná a lišky tam dávaly dobrou noc. Jediným důvodem, proč nebyly vypnuty výrobníky atmosféry, tak byla poloha, která nahrávala udržování pašeráckého doupěte.
Několik let před bitvou o Yavin našel v jedné z tamních hospod zaměstnání Fanouš a snažil se tam prosadit i jeden Lepi, který ale narazil na tvrdou konkurenci místního toydarianského obchodníka s náhradními díly.
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti byla na nedalekém asteroidu odstavena Zaječí pracka a na její záchranu vyrazily Banana Brannigan, Emily, Leela a Štěkna.