Vlhká hrozba

Vlhká hrozba: 24. 3. 0 ABY
Kdo se zúčastnil: Banana Brannigan, Emily, Kody-Kann Tonewy, Moz'Gojo, Rou D’Rixx
Místo určení: Střední pás, sektor Chommell, soustava Tenengara, Miu Leptonis IV

Úvod do děje

Protože Champbacca a Chlouppek potřebovali holocrony na otevření Deníku Whillů, vyjednali si u kapitána Křupky, že jim jich nechá pár poslat z opuštěné enklávy na Miu Leptonis IV. Tam byly sice už nějakou dobu uložené na neznámém místě, ale Simbacca kontaktoval slečnu Brannigan a zjistil od ní vše, co bývalý velmistr stihl zapomenout. Emily, která v akademii do svých pěti let vyrůstala, tak měla k ruce kromě kolegů taky podrobný návod, jak se do ní dostat, popis technického zázemí a několik přístupových kódů.
O dopravu holocronů i výsadkového týmu se měla postarat Opitá ovca, která z Nar Shaddaa vyrazila k Jolly Jediovi a nabrala tam trojici dobrodruhů.

Detaily

24. 3. 0 ABY

14:10 Banana omylem přistihla Emily s Kodym při rychlovce a Moz ji musel zachránit tím, že jí vyprávěl o kvalitách borovičky.
14:30 Začátek brífingu před misí.
17:10 Holky dokončily přednášku o tom, jak se nejlépe vydávat za průzkumný tým První imperiální papírny, a kokpitem se rozezněl alarm ohlašující brzký přílet do cílové soustavy.
17:12 Opitá ovca se přiblížila k měsíčku fialového plynného obra a kontrolor z hlídkující Dominatrix ji vyzval k identifikaci.
17:13 Zaslané kódy byly díky nové tiskárně v pořádku, lodi byl přidělen dok číslo 3 v hlavním městě.
17:14 Moz vypustil kontejner s odpadky, aby si mohla znuděná posádka křižníku trochu procvičit střelbu, a kontrolor mu za to poděkoval. Císařova ruka přerušila pod vlivem podivné předtuchy zábavu se Sienem a nařídila mu, ať si dá sprchu a připraví se k výsadku.
17:18 Opitá ovca proletěla dešťovými mraky a přistála v hangáru.
17:21 Výsadek zamkl loď, ozbrojil se a vyrazil do deště.
17:26 Emily zastavila náhodného kolemjdoucího Selkatha a zeptala se ho na cestu k Zelenému lampionu, kterou už si prostě nepamatovala. Jméno ale oslovenému nic neříkalo a odkázal je do zařízení jiného, do Wospalé díry.
17:30 Skupina došla na náměstí, vstoupila do Wospalé díry a na povel Emily zase vyšla, protože v klubíku s tak retardovanou muzikou prostě odmítala strávit víc než pár sekund. Při rozčileném gestikulování si ale všimla povědomé uličky kousek stranou a vedla skupinu dál.
17:32 Stanuli před opuštěnou hospodou, z jejíhož vnitřku Banana cítila slabou auru někoho citlivého k Síle.
17:33 Dveře byly pootevřené, Emily je zkontrolovala, vešla a spadl jí na hlavu kbelík s několika kameny. Zbytek za ještě většího rámusu vpadl dovnitř a připravoval se odvrátit léčku.
17:34 Z krabice v rohu místnosti se vypotácel rozespalý Dwayne Breen, kterého Kody okamžitě čapnul pod krkem, krátce vyslechl a pro neuspokojivost odpovědí omráčil svou elektrickou rukou. Bylo ale nade vší pochybnost, že jsou ve správné hospodě a stačí jim tedy najít podzemní tunel.
17:35 Pokračovali obezřetně chodbou za barem do zázemí, kde Emily mezi krabicemi a plesnivou rýží našla skrytý poklop. Nemohli si nevšimnout, že byl někdy nedávno používán, ale netušili kým.
17:36 Než pokračovali dál, měli všichni tři k Síle citliví účastníci zájezdu nepříjemný pocit, jako by se k nim blížilo nějaké vzdálené nebezpečí. Sien opustil Dominatrix a na palubě raketoplánu zamířil do Fogsmeade.
17:38 Nepříjemný pocit zmizel, skupina pokračovala do temné stanice metra a Moz lomil rukama, že je to kolem něj zase samý džedáj alebo čo dopüče.
17:39 Metro ve stanici nebylo, jak Kody zjistil díky noktovizoru v helmě. Emily se orientovala díky togrutímu prostorovému smyslu, Banana viděla díky Síle, Moz narazil do zdi.
17:40 Kody zamítl možnost, že by si prostě posvítili baterkami, půjčil Mozovi svou helmu s nočním viděním a sám se pak orientoval pomocí Síly. Všichni čtyři se vyhoupli na koleje a vyrazili tunelem do temnoty.
18:19 Skupina dospěla k opuštěné soupravě metra ve stanici Ecliptica Střed.
18:20 Všichni se protáhli na nástupiště, Banana se z vrstvy prachu na stroji pokoušela odhadnout dobu od poslední jízdy, Moz prohledával okolí, Kody s Emily vyrazili temnou chodbou dál.
18:21 Moz našel torzo výpravčího droida s přednostovskou čapkou.
18:22 Kody s Emily narazili na zával s úzkou odházenou chodbičkou. Kody našel několik wookijských chlupů, Banana šla za nimi, Moz zůstal na nádraží s tím, že se pokusí opravit metro pro případný urychlený odjezd.
18:27 Trojice se protáhla odházeným průchodem, Banana spatřila další auru uživatele Síly. Zatímco Emily pokračovala do hlavní jeskyně, Kody s Bananou zahnuli doprava a šli to prověřit.
18:28 Kody si všiml pootevřených dveří zablokovaných dole kamenem. Vpadl dovnitř a našel tam Roudýho, šestiletého samozvaného čaroděje, s nímž zapředl krátký rozhovor. Sien v přístavu přicvakl na Opitou ovcu sledovací zařízení a s pocitem dobře vykonané práce zapadl do Wospalé díry, kam na něj Algernnon chvíli nemohla.
18:29 Kody zjistil, že se kluk narodil zhruba devět měsíců po jeho krátkém románku s místní tanečnicí, z jeho povědomých rysů pojal podezření, že by to mohl být jeho syn, a Banana brečela jako želva.
18:30 Emily zahájila průzkum hlavní jeskyně, kde jí pod nohama čvachtala voda, dvojice s dítětem pokračovala chodbou k místnosti, kde se měl nacházet fúzní reaktor.
18:32 Kody otevřel zamčené dveře světelným mečem, vysvětlil Roudýmu, že mu ho jen tak půjčit fakt nemůže, a Banana záhy zjistila, že reaktor v místnosti není, nejspíš už delší dobu.
18:33 Našla tam ale několik menších agregátů, které si Kody pamatoval z doby, kterou tu strávil s mistrem Denyzzem a dalšími, a společně je nahodili, čímž rozsvítili alespoň nouzová osvětlení. Hibernující imperiální sonda v horních patrech zaznamenala změnu napětí, kontaktovala Dominatrix a začala bootovat do pozorovacího módu.
18:35 Emily našla zavřené dveře do akademického hangáru a po chvíli zkoumání zjistila, že netěsní tak dobře, jak by měly.
18:37 Algernnon de Bray vyslechla hlášení operačního důstojníka o zaznamenané aktivitě a odebrala se do svých komnat, zahájit meditaci, v níž chtěla pomocí iluzí nahnat nezvané návštěvníky co nejdřív zpátky ke sledované lodi.
18:39 Skupina se sešla u vrat, Kody představil Emily Roudýho a Banana se chtěla na ovládacím panelu podívat, jestli je na druhé straně voda, nebo by tamtudy mohli projít.
18:40 Z chodby, kterou právě přišli, se ozval podivný zvuk a všichni přítomní tam po ohlédnutí spatřili podivný stín, který mizel v temnotě směrem k nádraží. Kody si všiml, že to nečeří vodní hladinu, a okamžitě kontaktovali Moze. Emily si byla (zcela neoprávněně) jistá, že se jedná o terentateka.
18:41 Moz o ničem nevěděl ani nic neslyšel, jen byl děsně šťastný, že se zase namočil do nějaké nevysvětlitelně záhadné čertoviny. Slíbil, že si dá majzla, trojice s dítětem vyrazila po obvodové rampě vzhůru, protože se po krátkém zkoumání ovládacího panelu potvrdilo, že hangár je zaplavený až po střechu.
18:45 Skupina v mezipatře zahlédla další přízrak, který už identifikovala jako něco podobného pavoukovi. Emily nadále hájila své stanovisko, že se jedná o terentateka.
18:47 Hrdinové vešli do jídelny, kde našli stopy po předchozím osídlení základny, ale nic užitečného. Bar byl prázdný, Kody mezi věcmi nenašel nic svého a vlastně ani cenného, Roudý podezřele mlčel.
18:48 Pokračovali chodbou k přednáškovému sálu a ubikacím mistrů.
18:50 Narazili na první z několika zamčených dveří, zkusili obdržený přístupový kód a dveře se jim otevřely.
18:51 Ocitli se v ubikaci velmistra, kterou začali prohledávat. Kody zkoumal skříň, Roudý si hrál hru na datapadu, Banana postřehla stopu Síly vycházející ze zdi za skříní a Emily rychle objevila, že pod lahvemi na pracovním stole je jakýsi kombinační mechanismus.
18:52 Emily po krátké úvaze pohnula lahvemi od ginu, tonicu a pečeného čaje, jako by míchala Wookiee-wango, a zadní stěna skříně se zvedla, čímž získali přístup do malé zašívárny s dalším stolem, regálem na další spoustu lahví a několika krabicemi.
18:53 Banana našla malý holocron, který si schovala do kapsy, Kody dvě bedny s nápisem “sračky” a “Wyrrgyho sračky” a Emily si všimla, že na stropě je jakási rytina.
18:55 Kody zjistil, že v bednách není nic moc zajímavého, Banana si vzala jeden z těžkých blasterů, aby z něj později transplantovala vystřelovací kotvu na svou zbraň. Emily v rytině poznala půdorys jednoho jezera, kde se jako malá koupala.
18:56 Kody rytinu ofotil, z chodby se opět ozval známý zlověstný zvuk. Ačkoliv Roudý nevypadal rozrušeně, vyběhli všichni tři ven ve snaze tu potvoru chytit.
18:59 Chodba byla prázdná a skupina bez odporu proběhla kolem přednáškového sálu a jídelnou ven na ochoz kolem hlavní jeskyně. Z ochozu spatřili, že se na dně jámy nachází oněch pavouků přinejmenším tucet.
19:00 Emily si vzpomněla na pirátskou písničku o mistru Jedi, který podobné věci vyvolával pomocí Síly jako iluze, Banana na ten podnět po jedné střelila a všichni pak viděli, že rána bez jakéhokoliv odporu prošla skrz. Protože stíny na útok nijak nereagovaly, rozhodla se trojice ignorovat je a pouze kolem nich obezřetně prošla až do chodby k nádraží.
19:06 Moze našli ve fázi, kdy mlátil hasákem do rozvodné skříně a spílal jakémusi očku u železa. Pochopili, že metro už neopraví, a rozhodli se tedy vyjít na povrch, protože cíl označený na mapě nebyl daleko a cesta tunelem do Zeleného lampionu by byla zacházkou.
19:12 V nejvyšším patře ochozu zaslechli charakteristický zvuk imperiální sondy, před kterou se nestihli schovat a která na ně začala střílet.
19:13 Za krycí palby od Banany se Emily pokusila sondu rozdrtit pomocí Síly, ale nepodařilo se jí ji dost silně uchopit. Kody se k ní ale připojil a společně ji poškodili dost na to, aby ji Banana jednou přesně mířenou ranou na počítačový mozek dorazila.
19:15 Banana ze šrotu vytáhla disk a zjistila, že sonda nestihla odeslat jejich obrázky na řídící loď. Skupina vyrazila k hlavnímu východu.
19:18 Protáhli se dalším odházeným koridorem v dalším závalu a ocitli se na dešti v husté džungli. Podle mapy vyrazili k nedalekému jezeru.
20:29 Našli správné místo, Emily s Bananou se svlékly do plavek a vybaveny dýchátky skočily do jezera. Kody ochotně hlídal, Roudý hlídal.
20:47 Holky našly kamenem zatížený pytel se třemi holocrony. Emily s ním chtěla plavat zpět na břeh, ale Banana zahlédla ještě cosi dalšího kousek hlouběji.
20:59 Našly další pytel, tentokrát mnohem větší, a s bohatším nákladem se vracely ke břehu.
21:23 Po několika marných pokusech o usušení vyrazila skupina džunglí k městu. Kody očekával léčku, přesto ale chvíli pytel nesl.
23:45 Družina bez obtíží došla až do města, které už dávno spalo. Přesto nechtěli riskovat, že je s podezřelým nákladem spatří buď nějaký náhodný opilec, nebo v horším případě imperiální hlídka, a snažili se o maximální diskrétnost.
23:51 Kody našel možnou zkratku přes dvorky, omráčil otravného hlídacího ještěra a všichni kradmo zamířili k Zelenému lampionu, kde chtěli Roudýho vrátit Dwaynovi.
23:59 Roudý se poosmé pokusil ukecat dobrodruhy, hlavně Kodyho, aby ho vzali s sebou, ale nebyl na něj zatím brán zřetel a skupina pokračovala podél hradeb za bývalým kulturním domem.

24. 4. 0 ABY

00:06 Vešli do Zeleného lampionu, Dwayne byl pořád ještě v bezvědomí.
00:07 Ačkoliv Roudýho ujistili, že je naživu a co nevidět se probere, začal se o Dwayna strašně strachovat a znovu projevil přání odletět pryč.
00:08 Moz rozhodl, že ho s sebou tedy vezmou, protože má na lodi přece místa dost i pro jedno dítě a jednoho kašpara, a nikdo nic nenamítal.
00:20 I s nákladem a dvěma přírůstky opouštěla Opitá ovca hangár a mířila do vesmíru. Kapitán Harko měl explicitní rozkaz ji pustit, a tak ho jejich výmluvy, že nenašli žádné vhodné dřevo, ani moc nezajímaly.
00:21 Loď dostala povolení ke vstupu do hyperprostoru, využila ho a zamířila na Jolly Jedie.
00:22 Algernnon přestala vytvářet iluze a ďábelsky se usmála.

Následky

Champbacca s Chlouppkem mohli zkoušet otevírat Deník Whillů, protože získali holocron Darth Karvuse, holocron Tuvase Akoka a ještě jeden, což bylo víc než dost. Do Rok'Poku na Nar Shaddaa jim je s Mozem dovezl Kody, který se po čtyřech letech opět viděl s Chlouppkem.
Na Jolly Jedie se dostal Dwayne Breen, syn akademické školnice a akademického šaška.
Banana mohla obohatit svůj blaster o vystřelovací hák a zkoušet otevřít holocron z Ittummi, Emily se začala víc zajímat o terentateky.
Algernnon de Bray přestala zevlit na oběžné dráze zbytečného mokrého měsíčku a z toho, že se Opitá ovca o pár dní později nacházela v soustavě Kashyyyk, si nadšeně odvodila, že má svou pomstu už nejspíš na dosah ruky. Důležitější nicméně bylo, že v jejích stopách vyslala Siena, který byl díky tomu na Nar Shaddaa v době, kdy lovci Kel-Morijského těžebního syndikátu nahlásili Inkvizici přítomnost jiné sledované lodi a rytířky Jedi.
Druhý pytel holocronů posloužil na Jolly Jediovi k výuce nové generace uživatelů Síly a byl mezi nimi i jeden, s jehož pomocí bylo možno dopočítat hyperprostorovou cestu z Gigoru do Sithských světů, což se holkám později moc hodilo.