Vin

„Je to pravda, žes zabil togorianskýho mistra Jedi hrnkem na kafe?“
„Ne.“
„Já to-“
„Byl to hrnek na čaj.“
- TK-22974 a Vin

CT-99919, známější jako Vin, byl klonovaný voják Velké armády Republiky, veterán války klonů a pozdější člen Baldy Crew. V týmu působil jako infiltrátor a jako zbraň uměl použít naprosto cokoliv. Pozemní vozidla řídil pomalu, ale zběsile, vesmírných lodí se trochu bál, oboje ale dokázal nastartovat přes dráty. Na klonovaného vojáka toho taky věděl podezřele hodně o stromech a když byla příležitost, dokonce si s nimi povídal. Měl skoro až nezdravou zálibu v lízátkách a vždycky jich měl s sebou aspoň pět.

Historie

Před rozkazem 66

Klonovací válec na Kaminu opustil v roce 30 BBY a okamžitě byl začleněn do výcvikového programu klonovaných vojáků.
Ten dokončil až v posledním roce války, ale hned po první bitvě zkusil během opušťáku malastarský puškvorec, napadl důstojníka a byl vojenským soudem odsouzen k půlročnímu vězení na Oovo IV. Pro dobré chování, a protože vojáků není nikdy dost, byl propuštěn už po třech měsících, přičemž se za tu dobu stihl naučit docela dost věcí, co v programech klonovačů nebyly. Byl přidělen do jednotky postaršího togorianského mistra Jedi Dezmona Itaroo a ještě pod jeho vedením stihl pár méně významných bitev.
Když se na všech frekvencích rozléhal rozkaz 66, byl zrovna Vin s mistrem sám v kantýně a daleko od zbraně, ale neváhal, zabil ho jedinou věcí, co měl po ruce, a zajistil si tak u jednotky značný respekt. Kapitulace Konfederace mu udělala velkou radost a plánoval, jak se na důchod odstěhuje do Llullaillaco a bude lízátka nejen konzumovat, ale taky vyrábět.

Občanská válka

Konec války však neznamenal konec válčení, Impérium potřebovalo vojáky s jeho odhodláním a on byl převelen k jednotce, která dohlížela na výcvik nových stormtrooperů. Kolem roku 10 BBY však byl považován za příliš starého na to, aby se ukazoval na veřejnosti, stejně jako ostatní klony, a navíc se začaly dostavovat výčitky z uposlechnutí rozkazu 66, které snižovaly jeho účinnost v boji a hlavně jeho politickou spolehlivost. Byl tedy převelen pod admirálku Engels, která ho měla nějak využít a která nechala všem klonům s podobným osudem odstranit kontrolní čipy, neboť je vzhledem k pokročilé fázi čistky považovala za redundantní a nechtěla riskovat, že z nich dostanou rakovinu nebo zastřelí ji. Vin za to byl nesmírně rád, i když během následujících let dostávali samé horší úkoly a předpokládalo se, že co nevidět zařvou.
V roce 0 ABY sloužil Vin na palubě Götterdämmerungu, ale po jeho rozbombardování pyrogelovými hlavicemi a přesunu do suchého doku byl v rámci podpory operace Valkýra přidělen pod agenta Tonewy, který si svého tichého zabijáka i zbytek jednotky rychle oblíbil a se kterým absolvovali několik cvičení a slušně se sehráli.
14. 7. téhož roku spolu absolvovali první ostrou akci na Nar Shaddaa, kde Kodymu pomáhal v honu na členy Inkvizice. V následujících dnech zašel s Champbaccou, Chlouppkem, Fidorkkou a pár Mandaloriany do Memento Venari a účastnil se hospodské rvačky, která kolektiv ještě víc stmelila.
O pár dní později doprovázel Kodyho na Rozengard, kde se 9. 8. 0 ABY podílel na dalším úspěšném zásahu proti Inkvizici. V jeho závěru byl raněn světelným mečem granské inkvizitorky, ale Dwayne ho dokázal včas stabilizovat a on tak zvládl nabídnout zachráněné Falleence lízátko. Následně strávil pěkných pár dní v sídle Mamutomutů, kde se spolu s komandérem Brucem zotavoval. Jakmile byli schopni akce, podíval se s Kodym a zbytkem skupiny na Okamar, kde se 9. 8. 0 ABY podílel na dalším úspěšném zásahu proti Inkvizici a záchraně Voh-Jina. Z Okamaru se i s jednotkou vrátil rovnou za Frau a byl zapojen do plánované operace Trebuchet.
28. 8. 0 ABY byl součástí jednoho z výsadkových týmů při útoku na Citadelu, kde si užil bitvu v šeru, sundal pěkných pár nepřátel a účastnil se i zatýkání Císařovy ruky. Po návratu na Götterdämmerung se s Kodym vydal slavit na Oarlig a za své výkony při pití Kance se rozhodně nemusel stydět. Po necelém měsíci je Kody vrátil na Götterdämmerung za velitelem, všichni dostali od Frau Engels vyznamenání a za odměnu byli posláni do zaslouženého důchodu. Byli převeleni na tajnou základnu operace Valkýra na planetě Valhalla v Neznámých regionech, kde Vin začal pracovat jako skladník. Dubnový pogrom, kdy byla operace díky Carke prozrazena, Frau Engels popravena a Kody prohlášen za mrtvého, tak přežil a v následujících měsících nejistoty schraňoval lízátka a učil se nazpaměť mapu kanalizace pod základnou pro případ, že by je Impérium našlo a chtělo rozdrtit.

d20

Soldier 5 / Scout 2 / Infiltrator 3
Escape Artist +15, Hide +15, Move Silently +15, Balance +12, Pilot +12, Spot +10, Tumble +10, Bluff +8, Intimidate +8
Cosmopolitan (Balance, Spot), Martial Arts, Armor Proficiency (medium, powered), Blind-Fight, Stealthy, Sharp-Eyed, Improvisational Fighting
Hot-Wire, Skill Mastery (Escape Artist)