Uzidor

„Grrchl chlml."
- Uzidorova poslední slova

Uzidor byl bývalý padawan, který díky svému mistrovi přežil čistku a po ní byl vlákán do sítí Inkvizice, které sloužil až do své smrti.

Jméno: Uzidor
Rasa: člověk
Rok narození: 34 BBY
Planeta narození: neznámý
Rok úmrtí: 7 BBY
Planeta úmrtí: Imperial Fist
Barva meče: červená
Frakce: Řád Jediů, později Inkvizice
Mistr: neznámý, později Honndars

Vzhled

Chlapák jak má být

Povaha

Sadista, psychopat se sklony k mučení, pocit nadřazenosti.

Rodina

Neznámá, a to ani jemu samotnému.

Dovednosti

Zkušený šermíř a adept temné strany Síly. Vyznal se v anatomii a místech, které způsobují bolest, a uměl to využít v boji.

Životopis

Před rozkazem 66

Byl padawanem jednoho z mistrů se kterým byl aktivně nasazený během klonových válek.

Občanská válka

Se svým mistrem přežil rozkaz 66 a několik let se jim dařilo unikat imperiálním psům. Nakonec byl ale jeho mistr zabit a on se stal chráněncem inkvizitora Honndarse a jedním z mála inkvizitorů, kterým nejvíce věřil – často jej proto využíval na špinavou práci a výslechy.
V roce 7 BBY, v sedmadvaceti letech, jím byl povolán na výsadek na Miu Leptonis IV proti uniklému mistru Woallcu Con-Denyzzovi a jako jeden z mála přítomných inkvizitorů jej přežil. Porazil v duelu Kody-Kanna Tonewyho a společně s Voh-Jinem, Pacclem a Anaby je osobně odvážel do Citadely k výslechu.
Když byl dreadnaught Imperial Fist poškozen meteory, uvolněná traverza mu spadla na nohu, rozdrtila ji a uvěznila ho. Poškozenou loď začala přitahovat nedaleká hvězda. Míjeli ho uniklí zajtci z Miu Leptonis IV, ale ačkoliv je prosil o pomoc, soucitu se nedočkal - Kody mu jen sebral jejich zabavené světelné meče a ponechali ho svému osudu. O několik minut později uhořel. Jeho světelný meč od těch dob Kody používal.