Únos Mormonů

Únos Mormonů: 14.-28. 1. 5 BBY
Kdo se zúčastnil: Chlouppek, Kody, Voh-Jin, Wyrrgy
Místo určení: Střední okraj, sektor Clythe, Mornom

Stručný děj

Wyrrgy s Chlouppkem pátrali po zbytku, který Deek nahlásil jako nezvěstný, a Deek sám se zatím staral o chod Tetragonu. Silnější z dvojice zatahal za několik nitek a nakonec se mu podařilo zjistit, že Kody s Voh-Jinem se už pár měsíců nachází na Mornomu. Oba chlupáči se tam společně vydali a skutečně tam pohřešované našli.
Oba dva nezvěstní byli součástí náboženského kultu Mormonů a vůbec Wyrrgyho nepoznali. Pozvali oba dva na oběd, na kterém je Wyrrgy oťukal, a shledali, že skutečně neví, kdo jsou, a že si nepamatují na nic ze své minulosti. Ke všemu nechtěli opustit Mormony a na každý z návrhů odletět pryč reagovali odmítavě. Chlupáči neměli na vybranou, a tak ty dva chytli za límce, odtáhli do lodě a odletěli.
Několik dní se jim snažili připomenout, kdo ve skutečnosti jsou, Chlouppek se uchyloval k Silovým technikám, na které nebyl nikdy odborník, ale píle se vyplatila a po dvou týdnech nedobrovolného věznění si oba Mormoni začali vybavovat části své minulosti. Wyrrgy s Chlouppkem pokračovali v tom, co dělali, a do dvou měsíců byli Kody i Voh-Jin zpět a namotivovaní vrátit se do mlhoviny a srovnat účty s tím, kdo jim takhle oblbnul hlavy a zbavil je Síly.

Následky

Kody s Voh-Jinem měli opět zpět své vzpomínky a Wyrrgy měl co dělat, takže se neutápěl ve výčitkách, co udělal na temné straně.