Ulysses Cox

Ulysses Cox byl kudrnatý rytíř Jedi z Onderonu. Nebyl nijak výjimečný šermíř, jeho spojení se Silou bylo poněkud limitní a občas byl nabručenější, než by se na rytíře hodilo, nicméně byl skvělým a všímavým pozorovatelem, znal všechna bistra v Jádru a uměl neutralizovat většinu existujících jedů1 včetně bvaliského.

Historie

Po přijetí do Chrámu si jej jako první za padawana vybral mistr Kelso, ale ještě v témže roce se ukázalo, že si absolutně nerozumí, a byli s požehnáním rady opět rozděleni. Než ho však stihlo byť jenom napadnout, že by měl nejspíš být trochu v depresi, osobně si ho vyžádala mistryně Ori-La-Hara, která s ním naopak v následujících letech byla maximálně spokojená. Předávala mu své znalosti o coruscantském podsvětí, cvičila z něj vyšetřovatele a Ulysses s nostalgií vzpomínal na těch pár měsíců, kdy ho Kelso takřka týral.
Krátce po svém pasování na rytíře v roce 74 BBY si za padawana zvolil Champbaccu, kterého mu Síla přihrála jako posilu na misi ve spodních patrech Coruscantu, během níž společně zlikvidovali obávaného anzatského vraha. V následujících sedmi letech se vydali mimo jiné na jednu ne moc povedenou misi v hlavním městě2, na Vanqor3, na zátah proti Zygerriánům4 a na neznámou planetu, kde vyháněli vlky z okolí vesnice5.
Zemřel roku 61 BBY při dopravní nehodě v coruscantské špičce.

d20

Jedi Sentinel 7 / Scoundrel 3 / Jedi Master 2
Diplomacy +15, Gather Information +15, Knowledge (Coruscant, streetwise) +15, Heal Self +12, Sense Motive +12, Appraise +10, Bluff +10, Disguise +10, Spot +10
Martial Arts, Great Fortitude, Trustworthy, Weapon Finesse (lightsaber), Low Profile, Cure Poison, Resist Poison, Force Mind, Urban Tracking
Unassuming Appearance, Calming Aura, Force Secret (Improved Heal Self)