U Lva

U Lva, štamgasty často nazývaná Vulva, byla restaurace na Kotouči. Nacházela se ve středním prstenci a ač vypadala dost nóbl, tamní ceny byly vyloženě lidové. Kromě Tariského prazdroje měli na pípě většinou i něco levnějšího, zpravidla Duff, od začátku roku 1 ABY tam byl k dostání i Kancomut z pivovaru Ch&Ch na Oarligu.

Historie

Podnik byl otevřen v roce 83 BBY, krátce po dokončení stanice, a záhy se stal oblíbenou zastávkou všech obchodníků, co měli hlad a nechtělo se jim utrácet zbytečně mnoho kreditů za luxusní restaurace v horním prstenci. Několikrát změnil vedení, ale tamní ráz zůstával nezměněný a většina majitelů se neobtěžovala ani smazávat to V, co pořád někdo přimalovával před vývěsní tabuli.
V roce 2 BBY si ji rychle oblíbil i Gartek Solon, který tam párkrát vzal i svoji bothanskou přítelkyni. 21. 6. 0 ABY se tam s ním sešli Champbacca a Simbacca, když potřebovali poradit se záhadnými artefakty.
Začátkem roku 1 ABY se tam během obchodních cest mezi Oarligem a Korporátním sektorem začal stavovat Moz'Gojo. Při jedné takové návštěvě zaslechl hostinského, jak váhá, jestli nezřídit třetí pípu, a obratem mu tak vychválil Kancomuta, že ho restaurace ještě ten týden začala odebírat.1 Naneštěstí ho zatím nebylo dost, a tak často docházel.
Simbacca se tam 1. 5. 1 ABY kvůli dalšímu hledání Garteka Solona stavil i s manželkou, ale tentokrát na něj neměli štěstí a jenom poobědvali.