U Kancléřky Saresh

U Kancléřky Saresh byla hospůdka na Coruscantu. Nacházela se co by kamenem dohodil od Chrámu Jediů, jméno dostala po nejvyšší kancléřce Leontyne Saresh z dob staré Republiky a byla pravděpodobně jediným místem mimo sektor Mytaranor, kde bylo možné sledovat zápasy v kashyyyckém fotbale.

Historie

Hospůdka byla založena před rokem 250 BBY a od začátku ji vlastnil rod Twi'leků, jenž o sobě tvrdil, že je přímým potomstvem nejvyšší kancléřky Saresh, podle níž byl podnik pojmenován. Zpočátku se jednalo o hospodu vesměs historickou, se spoustou starých obrazů a v poněkud retro stylu, ale když kolem roku 80 BBY převzala otěže Natalya Saresh, vnesla do podniku nějaké ty novoty, především několik obrazovek, na nichž bylo možné sledovat utkání v podle ní nejlepším sportu vesmíru.
V následujících letech se stala oblíbenou hospodou mistryně Ori-La-Hary a jejího padawana, který tam v roce 74 BBY vzal i Champbaccu. I ten si ji oblíbil, s mistrem tam často rozebírali absolvované mise, a později tam bral i svou učednici. Nebýt to tak blízko k Chrámu, že prakticky cítil oči Rady, asi by to tam měl ještě radši než v Trojlístku.
Krátce po vypuknutí války klonů tam chtěl vzít Chlouppka, ale ten zrovna letěl do války, tak se tam opil sám a objevili se tam až v roce 21 BBY během pánské jízdy, kdy už hostinskou dělala Natalyina dcera.
Nějakou dobu po vydání rozkazu 66 byla hospoda zavřena a následně zdemolována, protože Císař nechtěl mít v blízkosti svého sídla žádnou podobnou špinavost.