Twisted Sister

Twisted Sister byla osobní loď lovkyně Kerrchak, vysloužilý U-wing s několikrát protočeným tachometrem, ale také novým lakem a po generální opravě. Výbava byla z velké části původní, jen renovovaná, a nejednalo se tedy o nijak špičkovou loď, ale na vysazení na planetě a odvezení odloveného cíle to bohatě stačilo.

Historie

Původní U-wing, tehdy ještě pouze s číselným označením, dostali od velení někdy v roce 4 BBY povstalci z Křupkového odboje a už tehdy se jednalo o vysloužilou techniku z několikáté ruky. Když tedy získali několik raketoplánů třídy Lambda, dávali jim přednost a U-wing byl uložen v zadní části hangáru Jolly Jedie, na náhradní díly.
Lepší využití našel začátkem dubna 1 ABY, kdy loď navštívila Kerrchak, která se už nějakou dobu plánovala osamostatnit od své sestry a s kapitánovým povolením a s pomocí Pogga, Kerripirr a A1-H8 ten starý krám zprovoznila a dala mu nový nátěr i smysl existence. V následujícím týdnu se ho naučila ovládat, dozvěděla se i pár fíglů od Borroro a byla připravena ho vzít ven.
Když dostala echo od Lazsla z Kampperelanu, že se tam promenáduje bezprizorní inkvizitorka, přivítala na palubě Bananu, Emily a Štěknu a společně ji tam odlovily. S úlovkem pak odletěly na Nar Shaddaa, ale dlouho tam nepobyly a přes Togorii se vrátily na Jolly Jedie.