Turmalina

Turmalina byla tmavě zrzavá Wookiee z Kashyyyku, strážkyně velkého tajemství, pravnučka Chayybaccy a matka Pogga. Měla velký přehled o bylinkách, střílela z luku a byla dost podobná své rovněž dost atraktivní nevlastní sestře Kachoře,1 ale nikdy se s ní nepotkala.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se v roce 132 BBY v Tatrrrnavě v Nízkých Tatrrrách, a to jako následek krátkodobé známosti jedné z tamních vdaných samiček s loupežníkem Sarkafarccou z Rraholce, jenž v jejich vesničce znovu chvíli přebýval. Nevěra nikdy nevyšla najevo, a tak se Turmalině dostalo vší péče malé komunity a zanedlouho byl objeven její po pradědečkovi poděděný talent na bylinkářství, jemuž se nějaký čas věnovala. Krátce po dosažení plnoletosti se zapojila do výroby Taterrrského čaje a vymyslela několik jeho nových variant, z nichž neuspěla jen ta malinová. Postupně se stala klíčovým prvkem v celém procesu a znala všechna jeho výrobní tajemství, přičemž ji dost frustrovalo, jak malý odbyt jejich výtečný nápoj má.
V roce 24 BBY proto odcestovala na Alaris Prime, kde chtěla rozjet nový závod na vaření čaje a kde zůstala po celou dobu války klonů. Neuspěla však a než se stihla vrátit, Republika padla a Kashyyyk začal být systematicky zotročován.

Občanská válka

Turmalina prchla do lesů, kde zanedlouho narazila na skupinu Hessčiných disidentů, pro něž záhy začala fungovat jako bylinkářka. Rovněž se slušně oháněla s lukem a v roce 12 BBY okouzlila Rocca, jenž se k jejich skupině v té době přidal. V následujících měsících se bez ohledu na nepříjemné okolnosti dali dohromady, ona mu porodila syna a vlastně se měli docela dobře, na utečence, po nichž pátrá kde kdo. Rocco je ovšem dlouho chránit nezvládl. Při jednom z otrokářských nájezdů na začátku roku 5 BBY se obětoval, aby měli ostatní čas prchnout, a zanedlouho byla zajata i Turmalina s Poggem. Zatímco její syn putoval do fabriky, ona počítala s osudem mnohem horším a byla nakonec relativně příjemně překvapena, když se stala pouhou osobní služkou vrchního organizátora onoho zátahu.
Jakmile bylo po všem, putovala s ním na Trandoshu a tam mu sloužila i po bitvě o Yavin. Bez čipu a většinou jenom v kuchyni, ale s bičem za zády, a nezbývalo jí než doufat, že ji třeba někdy někdo zachrání a ona nejen znovu uvidí své blízké, ale taky konečně ukáže taterrrský poklad světu. K její smůle si ale Rocco i Poggo mysleli, že byla převezena do Tábora 52 a zemřela v záplavě z rozstřeleného jezera Varf, a aktivně se o její hledání nepokoušeli.

Potenciália

Pokud se ji přeci jen povede zachránit, asi bude z Roccova nového vztahu nejdřív trochu nesvá, ale protože jí Annapurna sedne taky, prostě se o něj budou dělit a do Rok'Poku půjde s nimi, dost možná znovu těhotná.

Zrcadlový vesmír

V zrcadlovém vesmíru s Taterrrským čajem prorazila už kolem roku 30 BBY, o dva roky později pak byla na Nar Shaddaa zrovna v době, kdy tam Darth Wango slavil objev Údolí Jediů. Koupil od ní větší než malé množství čaje, které pak společně vypili, a jí se o rok později narodil Shenzo. Turmalina se o něj chvíli starala, ale jakmile otec získal vládu nad známým vesmírem, přišel si pro něj a ona místo něho dostala správu nad kolonií Kwookrrr, kterou přetvořila ve velkou továrnu na taterrrák.

d20

Noble 2 / Tech Specialist 4
Treat Injury +12, Craft (alcohol) +11, Appraise +10, Knowledge (biology, herbology, chemistry, medicine) +10, Siplomacy +8, Spot +8
Perfect Memory, Skill Emphasis (Treat Injury), Weapon Focus (longbow), Surgery
Instant Mastery (Appraise), Tech Specialty (Mastercraft alcohol)