Toprr

[„Ještě slovo a poneseš si hlavu v nákupní tašce.“]
- Toprr při nácviku berserkeří diplomacie

Toprr, známý též jako Tukkachinchilla, byl Wookiee z Kashyyyku, mistr hrnčíř, stíhací pilot, několikanásobně vyznamenaný šampion wruushi v lehké váze a jeden z nejlepších chytačů kashyyycké fotbalové ligy, což mu trochu vlezlo do hlavy. Měl hnědou srst, nad levým okem jizvu ve tvaru blesku a v pozdějším věku pro něj byla charakteristická červená čelenka. Nebyl nijak zvlášť inteligentní, ale rozkazy plnil na výbornou a děvčata se za ním otáčela.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se v roce 96 BBY v Brruntaale a jeho živlem tak už odmalička bylo bahno. Než se z něj pořádně stačil vyhrabat, zabili mu otrokáři oba rodiče, ale vyrostl u pěstounů v přístěnku pod schody a bylo mu relativně dobře. Vyučil se hrnčířem, po večerech chodil s kamarády lovit březí laňomuty a kdyby neustále neporušovali nějaká pravidla, jistě by si našel dobré zaměstnání v dole na bahno. On však trpěl chronickým despektem vůči autoritám, pořád do něčeho šťoural a krátce po složení zkoušky dospělosti byl rád za to, že dostal aspoň příležitost posílil řady Žábomutů.
Na tréninky neměl moc času, protože musel vyrábět hrnce a vázy, aby se uživil, a zpočátku tak byl jenom záložník, ale v roce 83 BBY byl pro změkčilost jednoho z aktivních chytačů nasazen v zápase s Kakulometou a vyznamenal se tak, že kdyby jeho spoluhráči nebyli úplně marní, jistě by minimálně remizovali. Okamžitě byl převelen do hlavní sestavy a v následujících pěti letech pozvedl tým z bahna na relativně použitelnou úroveň. Sláva se však v Brruntaale moc nenosila, on byl prohlášen za příživníka a pod záminkou spirituální pouti po planetě svou rodnou díru opustil. Jen s hrnčířským kruhem a spoustou odhodlání procestoval celý Kashyyyk, sem tam se celkem úspěšně zapojil do nějakého probíhajícího turnaje v pěstních soubojích a přijal poutnické jméno Tukkachinchilla.
V roce 63 BBY dorazil do Ittummi a U Dvou ryyků se seznámil s Brumbaalem, který v něm viděl značný potenciál a rozhodl se mu být mentorem. V následujících letech se ho snažil přivést mezi berserkery a pomáhal mu zlepšovat techniku v bojích beze zbraně, ale Toprr příliš nevycházel s náčelníkem Kichinallou ani dalšími stařešiny a měl smůlu. Po pár desítkách let mu začalo připadat, že po něm Brumbaal kouká trochu moc mlsně, město opustil a ještě nějakou dobu kočoval po planetě. Líbilo se mu především v Tunnatutikanu, kde bylo díky řece jednoduše dostupné bahno, a později ve Rwookrrorro, kde si udělal papíry na stíhačku a stal se členem obranných sil planety.
V roce 19 BBY byl během bitvy o Kachirho sestřelen konfederačním dělovým člunem, ale přežil a snažil se lesem dostat zpátky na velitelství a pro nový stroj. Díky tomu přežil zradu klonů a v lese jich ještě pár pěkně potichu oddělal, než se ukryl a začal zjišťovat, co se stalo.

Občanská válka

Po několika letech v lese se setkal se členy planetárního odboje, ale jejich nabídku spolupráce odmítl a pokoušel se vězně z mnohých koncentračních táborů osvobodit sám. Hned při první takové na svou domýšlivost doplatil, byl zajat, očipován a odeslán do jednoho z těch horších. Několik let okopával kashyyycký chmel a na vzpouru ani nepomyslel, ale pak ho osvobodil Šošonský král a naděje byla na světě. Spolu s dalšími zachráněnými chlupáči se přesunul na základnu v mlhovině Tyyyn, ale dlouho tam nevydržel a následoval kapitána Simbaccu na Jolly Jedie, protože tam údajně měl letku bodrých pilotů. Při odstraňování jeho inhibičního čipu však došlo ke komplikacím, IM-62 byl nucen Toprra uložit do umělého spánku a ten pak regeneroval až do začátku roku 1 ABY.
Než mohl pomýšlet na vlastní X-wing, musel absolvovat rekonvalescenci, ale všechno zvládal o to lépe, že se na první pohled zamiloval do Grramady a měl tak silnou motivaci přestat si slintat na chlupy. Rehabilitaci uspíšilo i to, že chtěl posílit palubní fotbalový tým a oni o něj nesmírně stáli. Dělal rychlé pokroky, a to i s Grramadou, která ho svou nešikovností sice málem zabila, ale rozhodně ho tím neodradila. Na přijetí k Magorům to ale zatím nevypadalo, a tak si po večerech osvěžoval wruushi s Hatsafrackem a fakt, že na palubě není žádné zpracovatelné bahno, ho vlastně moc nermoutil.

Potenciália

Pokud ustojí Grramadinu nešikovnost, bude s ní mít syna Ramba.
A jednoho dne totálně vezme meč Ricka Findora a sejme Roxe.

d20

Soldier 5 / Tech Specialist 1
Craft (pottery) +8, Diplomacy +8, Intimidate +8, Pilot +8, Repair +7, Knowledge (mud) +5, Profession (potter) +4
Martial Arts, Wruushi, Fame, Dodge, Skill Emphasis (Craft (pottery)), Improved Martial Arts, Starship Operation (starfighter)