Todd Bingley

Todd Bingley, pro přátele Žabák, byl Besalisk a člen povstalecké buňky kapitána Simbaccy. Byl to specialista na boj se dvěma těžkými opakovacími blastery, ale mimo boj byl až překvapivě přátelský a měl nezanedbatelný talent na vyjednávání. Často nosil buřinku a cvikr a na palubě Jolly Jedie mu bylo horko, takže spal v jednom z mrazáků na maso.

Historie

Narodil se roku 40 BBY na planetě Ojom, později se stal žoldákem a v posledních měsících války klonů bojoval za separatisty. Kanóny mu během té doby opravovala dvojice Jawů, a tak se rychle naučil vážit si jejich služeb a také základy jejich řeči. Nástup Impéria snášel těžce, nějakou dobu zvažoval, že by se stal lovcem lidí, ale zhruba čtyři roky před bitvou o Yavin ho oslovila Noya Neerix a zrekrutovala ho pro povstaleckou buňku formující se na Rori.
Dvanáct dní po bitvě o Yavin se účastnil výsadku na Hemer'oi II, kde se vydával nejprve za obchodního ředitele První imperiální papírny, později za kuchaře v imperiální laboratoři. Emily, Banana Brannigan i Štěkna se shodly na tom, že oboje mu šlo perfektně, nicméně v následujících měsících se na žádnou další misi nepodíval a volno trávil procvičováním mimického svalstva před zrcadlem a taky na pilotním trenažéru.

d20

Soldier 8 / Noble 1
Intimidate +11, Repair +10, Tumble +7, Pilot +7, Survival (v chladu) +7
Stamina, Point Blank Shot, Sure Footed, Rapid Shot, Weapon Focus (heavy repeater), Multidexterity, Weapon Specialization (heavy repeater), Improved Initiative, Endurance