Tina Skaar

„Dnes jste tomu špenátu moc nedala, madam.“
„Drž hubu, ty dědku zasranej, nebo ti narvu granát do prdele, yo!“
- Titus Lonnigen a Tina po obědě

Tina Skaar byla Togruta z Bespinu, vnučka Vintu Skaara a demoliční expertka inkviziční sekce z lictoru Limbus. Sílu vnímala jen omezeně a užívala ji hlavně při práci s technikou, neustále měla tik v levém oku a trpěla těžkou formou ADHD. V boji se světelným mečem byla navzdory minimálnímu výcviku a neschopnosti se soustředit značně nebezpečná, protože měla bleskové reflexy a sekala naprosto nepředvídatelně.

Historie

Narodila se roku 16 BBY v Oblačném městě jako dcera dvou otroků, kteří přežili masakr v Zorbově paláci a dostalo se jim svobody. Ačkoliv byli svobodní, byli taky tristně chudí a Tina tedy musela od raného věku pomáhat s rodinným rozpočtem tím, že chodila na brigády do chemičky. Strašně ji to nebavilo, mnohem radši poslouchala tátovo vyprávění o tom, že je vlastně dědičkou jednoho mrtvého viga od Černého slunce, a inspirována těmito historkami začala experimentovat s užíváním Síly. Příliš se jí to nedařilo, protože se nedokázala soustředit, v deseti letech z nudy odpálila půlku chemičky vlastnoručně vyrobenou trhavinou a krátce nato padla do spárů Inkvizice, když si jí při návštěvě planety všiml Ludo Mabiro. Ten rychle pochopil, že ji sice může posekat jako trávník, ale že výhodnější by asi bylo ji naverbovat, a učinil jí nabídku, aby se na chudobu vykašlala a šla pracovat pro mocné Impérium. Tina s ním na jeho prďáckou loď odešla, aniž by třeba jenom zamávala rodičům, a i když se jí z první cesty raketoplánem udělalo špatně,1 nikdy tohoto rozhodnutí nelitovala. Na Limbu byla podrobena základnímu výcviku a ve volném čase prolézala lictor od strojovny po můstek.
Při jednom takovém průzkumu narazila na stále funkční stázový box, z něhož byl obratem osvobozen Titus Lonnigen, další posila pro inkviziční sekci. Protože byli oba služebně nejmladší, cvičili společně a navzdory značnému rozdílu ve věku i povaze a četným verbálním přestřelkám tvořili již brzy nerozlučnou dvojici. Pod vedením plnohodnotných inkvizitorů se učili rozvíjet svůj dar a ona si i postavila světelný meč, nicméně většinu času buňce poskytovala hlavně technickou podporu a do akce se vůbec nedostala, ač se na to třásla už od samého začátku. V dubnu roku 1 ABY to vypadalo nadějně, protože se buňka vydala po stopách Woallca Con-Denyzze, ale Tina se na pasti ani na následném prověřování Void Raiders na Tortuze nijak nepodílela.
Koncem téhož měsíce nicméně při údržbě jednoho z raketoplánů objevila sledovací zařízení, které vysvětlovalo, jak je v počáteční fázi bitvy nad Kampperelanem dokázala zaměřit povstalecká stíhačka. Předala ho šéfovi a pak popřála Zippanandu hodně štěstí, protože byla přesvědčená o tom, že na Badoru skončí mrtvá někde ve škarpě. Sázku s Titem ale prohrála, protože jakmile Xexto předala zprávu, vrátila se v jednom kuse, jen zamyšlenější.

d20

Tech Specialist 3 / Adept 2 / Dark Side Devotee 1
Demolitions +14, Computer Use +10, Craft (explosives) +10, Disable Device +10, Drain Energy +10, Move Object +10, Forgery +8, Hide +8, Knowledge (chemistry) +8, Repair +8, Search +8, Intimidate +5, Sleight of Hand +5, Telepathy +5
Combat Reflexes, Skill Emphasis (Demolitions, Drain Energy), Lightning Reflexes, Weapon Finesse (lightsaber)
Inherent Understanding, Instant Mastery (Forgery), Tainted