Tetragon

Tetragon byla přepravní společnost. Kancelář byla registrovaná na Nal Hutta a patronát nad ní držel Gromba Hutt.

Historie

Společnost byla založena 13. 1. 9 BBY v Nirgorově asteroidovém pásu, a to Wyrrgym a Deekem, kteří společně s Hnntarrem a Adregem Lokaasem drželi každý po čtvrtině podílů.
Prvními zaměstnanci byli jejich bývalí spoluvězni z Nihlus Hollow, a to sice Voh-Jin Sanseator Misto, Sadin Sax, Jergo a Gurrgur.
Po pár letech se úzký kruh společnosti rozšířil o několik členů a její flotila byla též poměrně úctyhodná, ale poté, co se Wyrrgy v roce 4 BBY usídlil na Atalay, začala stagnovat a vedení se ujal Deek. Ten společnost nejen vedl, ale také dotoval ze zdrojů zděděných po Anaradovi.
Tou dobou už se jejími zaměstnanci stali i Moz'Gojo a Cae Vitthar, nicméně vzhledem k vysokým výdajům na pátrání po informacích o krystalech zažívala těžké časy. Velkou ranou bylo také Wyrrgyho kóma, i když pak značně klesly výdaje za služební cesty.
Koncem roku 0 ABY získala firma společně se Satanica Exports výhodný kontrakt na rozvoz kvalitního alkoholu z Kančího hnízda na Oarligu, což ji konečně dostalo do černých čísel.

Flotila