Terr

Terr byl Wookiee z Kashyyyku, zeměměřič. Měl karamelovou srst a fandil Wroshyrovým listům.

Historie

Narodil se v roce 43 BBY v Lurkooro a s mírnými obtížemi vystudoval tamní vysokou školu a stal se zeměměřičem. Jeho život byl vesměs nudný, po práci se rád podíval na fotbal a jeho jedinou další velkou vášní bylo splavování Vrtavy na nejrůznějších, často vysloveně bizarních plavidlech.
Klonové války okázale ignoroval, příchod Impéria už se ho ale dotkl a stejně jako spousta dalších obyvatel Lurkooro prchl do lesa. Tam ho později našel Kanrryuh a on se stal členem jeho odbojové buňky. Rychle se naučil střílet z kuše, zužitkoval fyzičku získanou pádlováním a podílel se na několika útocích proti otrokářům. Na Pevnosti Boyarr se spřátelil s Ruffem a Salasem, s ostatními ale neměl nejmenší problém a byl připraven položit život za svou planetu.
V roce 8 BBY se přihlásil jako dobrovolník na misi, během níž chtěl Wyrrgy vysvobodit mistra Jedi z vězeňské lodi lictor. Naneštěstí došlo na samém začátku mise k neočekávané události, Terr zpanikařil, napadl vězeňského droida a při útěku chodbami byl zastřelen automatickou palebnou věží.