Tatranca

Tatranca byla nazrzlá Wookiee, učitelka ve školce v Ittummi. Děti měla ráda, ale nebála se na ně zařvat, když se chovaly jako banda katarnů.

Historie

Narodila se roku 250 BBY jako nejmladší dítě majitele městské pily Maakatrra a jeho ženy, pokrývačky Farfally. Ačkoliv vyrůstala obklopená dřevem, nijak ji práce s ním nelákala a radši se věnovala výchově dětí ve školce, mezi nimiž byl kolem roku 83 BBY i její synovec Champbacca.
Někdy před rokem 70 BBY se vdala za berserkera Solfernuse a měla s ním dceru Fidorkku, kterou ale v raném věku unesli otrokáři.
V druhém roce klonových válek přišla o sestru Tatramatcu, později v bitvě o Kachirho o manžela a bratry Rumpaala i Brumbaala, ale sama válku klonů přežila a dočkala se tedy imperiální okupace, během níž byla totálně nasazena v Táboře 52.
Přežila, tři týdny po bitvě o Yavin byla zachráněna kashyyyckým odbojem a přesunula se na Jolly Jedie, kde se mohla setkat nejen se svým synovcem, ale především se svou ztracenou dcerou.

Potenciália

Její zkušenosti s výchovou drobotiny se mohly celkem brzy hodit, když posádku posílili Rumbacca, Chimichurri a po nich i další svišti.

d20

Noble 5
Diplomacy +12, Intimidate +10, Knowledge (history, Kashyyyk) +10, Profession (teacher) +10, Sense Motive +10, Entertain (piano) +8, Bluff +6, Handle Animal +6
Trustworthy, Iron Will
Inspire Sympathy