Taterrrský čaj

Taterrrský čaj, někdy též nesprávně označovaný jako čaj tatranský, byla obchodní značka silného bylinného destilátu z Kashyyyku. Vyráběla ho tradičním způsobem v několika variantách malá komunita v Nízkých Tatrrrách, a i když se svou silou téměř vyrovnal Tyrvrarrskému rumu, ne každému chutnal a nikdy nebyl nijak závratně populární ani na Kashyyyku, natož mimo něj.

Historie

První a nejznámější variantu, čistě čajovou s 52 % alkoholu, začali taterrrští vyrábět krátce po svém prvním příchodu do hor, aby se to tam vůbec dalo vydržet.
Tento nápoj velmi zachutnal loupežníkům z Rraholce, kteří se ho při jednom přepadení zmocnili, a taterrrští ho pak loupežníkům dodávali jako daň za to, že je nechají na pokoji. Tento obchod byl pro obě strany natolik prospěšný, že dokonce vznikla speciální edice se 72 % alkoholu, čaj zbojnický.
Čaj se nikdy pořádně nedostal z planety, protože Turmalinina mise selhala, ale náčelník Karrambaculleku ho už od svého raného mládí rád objednával na oslavy Dne života a malou zásobu měli i odbojáři v mlhovině Tyyyn, takže se stal důležitým katalyzátorem při početí Simbaccy a Fichurry.
Během imperiální okupace klesla produkce čaje na nezbytné minimum, po válce mohla být opět obnovena a dokonce rozšířena.