Tarbow

Tarbow byl Wookiee z Coruscantu, vyhazovač, osobní strážce, senátní gardista a později člen posádky Jolly Jedie. Ačkoliv byl starší a vypadal dost sešle, klamal tělem a ve skutečnosti byl neuvěřitelně vitální.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se kolem roku 350 BBY v coruscantské čtvrti Petržaľka do chudé rodiny a nikdy neměl ambice vyšplhat na sociálním žebříčku někam výš. Sotva s odřenýma ušima vylezl základku, koukal, kam se vrtnout a kde se co nejméně nadřít, a uchytil se jako vyhazovač v jednom z klubů v nižších patrech městské zástavby. Spokojeně tam přežíval skoro tři století a zlepšoval si náladu tím, že strašlivě zesměšňoval sebevědomé frajírky, co ho podceňovali, a pak se mu ze dne na den zásadně změnil život. Někdy kolem roku 30 BBY doprovázel jako osobní strážce svého tehdejšího zaměstnavatele, Rokta Jengase na obchodní cestě kolem Senátu, kde se nešťastnou náhodou připletli do cesty demonstraci za levnější chleba. Situace to byla vypjatá, ale Tarbow si zachoval chladnou hlavu a efektně, efektivně a elegantně složil několik demonstrantů, co se vrhali na něj a na jeho šéfa, a všiml si toho Bulgurr, šéf osobní gardy senátora Yaruy. Okamžitě Tarbowovi nabídl práci a ten, ačkoliv mu politika byla dost u prdele, přijal, protože si říkal, že život v horních patrech bude určitě lehčí než tam dole. Podstoupil výcvik pod bývalým kapitánem Zaatarem a zanedlouho posílil sbory gardistů jako jeden z nejstarších nováčků v dějinách. Stačilo však, aby zhmoždil několik drzých kolegů, a zjednal si dostatek respektu ke snadné koexistenci. Až do konce války klonů pak hlídal senátora Yaruu a o dění mimo obývaný distrikt se téměř nezajímal.

Občanská válka

Během převratu byl mimo službu, takže se vyhnul masakru v Senátu, ale zas takovou radost z toho neměl. Neváhal a společně s Merumeccu a Kauchiirem uprchli do spodních pater megalopole, kde se zbavili svých brnění i zbraní a snažili se splynout s plebsem. Stihli to na poslední chvíli, protože vzápětí byli obviněni ze smyšlených zločinů a bylo po nich vyhlášeno pátrání.
Po dvou letech živoření a neustálého strachu se na ně usmálo štěstí v podobě geonosianského technika, který jim pomohl vytvořit nové identity a nafingovat smrt. Pátrání tím sice nezastavili, protože to byl oblíbený trik všech disidentů a upřímně řečeno to Cvic'Black trochu odflákl, ale pomohlo jim to sehnat práci v jenom z nesčetných skladů kdesi poblíž sléváren, kam sice nechodilo slunce, ale ani moc imperiálních hlídek. Přestože mu přímo vinou imperiální okupace Kashyyyku nezemřel nikdo příbuzný, projevil zájem přidat se ke kashyyyckému odboji, protože když už měl žít na útěku, chtěl, aby to bylo zaslouženě.
Na Coruscantu nicméně strávili ještě dalších sedm let, až v roce 10 BBY se mu podařilo kontaktovat Rokta Jengase a sjednat dopravu z planety na Alaris Prime. Tarbow se tak na palubě Vylízané vopice dostal na Alaris Prime, a to sice bez Merumeccu, ale zato s její matkou. Společně se nějakou dobu ukrývali v lesích s trandoshanskou disidentkou Hesskou, ale nakonec byli lapeni a nahnáni do fabrik, přičemž měli velké štěstí, že v nich nikdo nepoznal pohřešované senátní gardisty. Vyhnuli se tak implantaci inhibičního čipu, a to až do chvíle, kdy je tři týdny po zničení Hvězdy smrti imperiálové nakládali na transporty.
Tam se sice znovu setkal s Merumeccu, ale vidina očipování a práce na novém hrůzném projektu Impéria nebyla nijak růžová, takže byl tuze rád, když je při mezipřistání v Táboře 52 zachránil kashyyycký odboj pod vedením Šošonského krále. Na základně v mlhovině Tyyyn se pak společně s Kauchiirem shodli na tom, že zbylí gardisté by měli držet pohromadě, a tak následovali Merumeccu na loď kapitána Simbaccy.

Potenciália

Na Jolly Jediovi sice moc senátorů nebylo, ale vycvičených vojáků, co se uměli prát, si tam vážili tak jako tak a Tarbow byl tedy víc než jen jeden ze tří posledních chlupatých gardistů ve vesmíru. A kdo ví, třeba se dožil i toho, že mohl za Nové republiky dělat osobního strážce Fichuře.

d20

Soldier 3 / Bodyguard 3 / Senate Guard 2
Intimidate +12, Sense Motive +10, Gather Information +8, Computer Use +6, Treat Injury +6, Knowledge (Coruscant, streetwise) +5, Profession (bouncer) +5
Acrobatic, Combat Reflexes, Martial Arts, Defensive Martial Arts, Heroic Surge, Stamina,