Tamora

Tamora byla dathomirská čarodějnice a alchymistka, mladší sestra Dayanny a cvičitelka rekrutů imperiální Inkvizice. Sídlila na Citadele a vlastnila alchymií zmutovaného reeka, na kterém jezdila.

Historie

Narodila se na Dathomiru někdy před rokem 50 BBY a rychle zjistila, že sice není moc šikovná na generické čarování, ale má nadání na alchymii a temné neplechy obecně. Využila tohoto daru, učila se míchat lektvary a mutovat příšery pomocí Síly a i když vlastně nebyla nijak dobrá čarodějka, rozhodně se o ní vědělo. Když na planetu v roce 17 BBY zavítal inkvizitor Hazzar, který tam chtěl naverbovat některou z čarodějnic jako cvičitelku pro rekruty své inkviziční sekce, vybral si sice Dayannu, ale protože ta odletět odmítala, sáhl po druhé volbě a Tamora toho dne posílila řady Inkvizice.
S inkvizitory se nijak nebratříčkovala, v tělocvičně na Citadele z nich průběžně ždímala maximální výkony a docela si svou pohodlnou pozici užívala. Na zajatého mistra Champbaccu se roku 15 BBY přišla podívat, ale protože cítila, že ještě sehraje v jejím životě nějakou důležitou roli, do jeho mučení se nezapojovala.
Od roku 2 BBY pracovala na přetvořování inteligentnějších tvorů, přičemž jedním z výsledků jejího snažení byl Noghri Sikh, z nějž pomocí alchymie udělala loajální zrůdičku. Po incidentu v Modrém Mandaloru zvažovala, že ho pošle jako posilu Mirandě a Nerysse, ale zrovna se zotavoval z dalšího zákroku a ona se tedy rozhodla si ho ještě chvíli nechat na Citadele.

d20

Fringer 5 / Beastwarden 4 / Imperial Inquisitor 4
Handle Animal +20, Alchemy +18, Ride +15, Empathy +12, Farseeing +12, Fear +10, Intimidate +10, See Force +10, Sense Motive +10, Survival +10, Telepathy +10
Primal Sympathy, Sense, Alertness, Sith Sorcery, Animal Affinity, Beast Language, Skill Emphasis (Alchemy), Mounted Combat
Spirit Counsel, Tainted, Second Sight, Herd Companion (reek)