Tamicca

[„Jak bude zítra? Zítra bude tak hnusně, že si radši dejte chladit pár piv a zůstaňte doma.“]
- Tamicca předpovídá

Tamicca byla Wookiee z Alaris Prime, meteoroložka, rosnička a později členka posádky Jolly Jedie. Byla blonďatá a pohledná, ale přesto docela chytrá a už v sedmnácti letech měla pod palcem celou meteorologickou sekci místní holovize. Skoro nepila, když už byla výjimečná příležitost, sáhla nejradši po nějaké té pálence od Ruwolffa Jelínkomuta.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se krátce po skončení koloniální války o Alaris Prime v táboře, z nějž se později stalo hlavní město Chendrrl. Její rodiče ho pomáhali stavět, matka už v pokročilém stádiu těhotenství, a Tamicca tak byla dcerou hrdých kolonistů, což po nich zdědila. Když se navíc už v raném dětství projevila jako génius na přírodní vědy, bylo jasné, že ji čeká zářná budoucnost.
Střední školu dostudovala už v sedmnácti a na začátku války klonů nastoupila na alariský hydrometeorologický ústav, kde zvýšila přesnost předpovědí počasí o neuvěřitelných sedmadvacet procent. Ještě o mnoho víc pak zvedla sledovanost, když zastupovala nemocného kolegu v holovizní relaci, a v roce 20 BBY už z ní byla plnohodnotná rosnička, která pomáhala zvednout nejen zájem veřejnosti o meteorologii. Navzdory značné popularitě nezpychla, dálkově si dodělala vysokou školu a dokonce publikovala několik prací o chování tlakových výší.
Když se schylovalo k bitvě o Kachirho, předpovídala rekordní bouři a vlastně se moc nesekla.

Občanská válka

Když na Alaris Prime přistáli první otrokáři, Tamicca už byla dávno v lese, kde se na chvíli přidala ke skupině Hessky. Ačkoliv většinu vybavení musela nechat v ústavu, nadále s relativně slušnou úspěšností vybírala ideální dny k přesunům a učila se střílet z praku.
V roce 5 BBY však byla při globální razii zajata, nahnána do fabriky a sestavovala filtry do helem imperiálních vojáků. Krátce po zničení Hvězdy smrti bylo rozhodnuto o jejím přesunutí na Kashyyyk a následně odeslání k Endoru, ale během mezipřistání v Táboře 52 byly transportéry napadeny a osvobozeny odbojáři a ona se tak bez očipování bezpečně dostala na základnu v mlhovině Tyyyn. Protože tamní atmosféra byla dokonale umělá a nudná, prakticky bez váhání se pak přidala ke kapitánu Simbaccovi, který měl na lodi i něco trochu divočejšího.
Hangárové zahrady ji, pravda, dost zklamaly, ale rozhodně to bylo lepší než v koncentračním táboře, tak si nestěžovala a přiložila ruce k dílu při zabydlování kajut. Při nahazování proudu do jedné z nich však dostala ránu z rozvodné skříně, utrpěla vážný otřes mozku a na nějakou dobu byla uložena do umělého spánku. Jakmile měl ale IM-62 hotové extrakce inhibičních čipů, začal se jí věnovat pořádně a zjistil, že trvalé poškození neutrpěla.
Probuzena byla koncem října 0 ABY, v následujících měsících své zpoždění v socializaci rychle dohnala a o pozvání do Koktavé školnice neměla jakožto nadprůměrně atraktivní členka posádky žádnou nouzi. Nakonec dala přednost Warrbrugovi, který byl sice poněkud starší, ale z její domoviny, fešák a měl sbírku korýšů.

d20

Noble 3 / Sicentist 2
Knowledge (Alaris Prime, chemistry, meteorology, physics, technology) +11, Computer Use +10, Diplomacy +10, Astrogate +8, Intimidate +8, Entertain (poetry) +7, Gather Information +7, Appraise +5, Disguise +5, Profession (weather presenter) +5
Trustworthy, Influence, Fame
Area of Expertise (Meteorologist)