Tábor 52

Tábor 52 byla chmelnice nedaleko Tyrvrarru na Kashyyyku, kde stovky Wookiů z okolních vesnic a měst nuceně pracovaly na plantážích kashyyyckého chmele. Jejich poslušnost zajišťovaly implantované inhibiční čipy.

Historie

Tábor byl vybudován u Krákavé skály, což bylo významné bojiště z raných fází zotročování planety a symbolické místo planetárního odporu. Aby úřady tento symbol zničily, zajistily vymýcení okolního lesa a přeoraly bitevní pole v plantáž.
Krátce po bitvě o Yavin byl podle plánu Šošonského krále infiltrován Chlouppkem a Champbaccou, kteří se snažili sehnat zdroj energie pro rušící vysílač, zatímco Kody-Kann Tonewy a Roudý měli zajistit deaktivační kódy k čipům z křižníku Frau Engels na orbitě. Akce se podařila, čipy byly deaktivovány, na tábor zaútočila šošonská jízda s Juráškem v čele a došlo k záchraně nasazených otroků a díky nim i k záchraně čerstvě dovezené pracovní síly z Alaris Prime.
Tábor byl zničen a jeho obnova by byla příliš nákladná, a tak bylo rozhodnuto o založení náhradního Tábora 53 na jiném místě.

Seznam obětí:

Seznam nasazených, ale zachráněných:

b_213639.jpg