TA-345

TA-345 bylo označení pro raketoplán třídy Lambda, který během svých cest využívali klony pod velením agenta Tonewyho. Jednalo se o vesměs standardní dvacetimístný raketoplán s lehátkovou úpravou místo tradičnějších sedaček. Pilotoval ji většinou buď Ben nebo Chris, při náročných operacích i oba dva.

Historie

Raketoplán byl původně součástí standardní výbavy Götterdämmerungu pod velením admirálky Engels, která ho krátce po jeho zasvěcení do operace Valkýra přidělila svému rytíři a jeho klonům. Kody na něm absolvoval několik cvičných letů, první do ostré akce směřoval na Nar Shaddaa, kde s ním Ben úspěšně prolétal mezi mrakodrapy a sletěl až na téměř samé dno, kam Demonbacca, Champbacca a Fidorkka pronásledovali uprchlého inkvizitora.
Později přepravil hrdiny na Rozengard, kde mu Ugida při obraně inkviziční pevnosti pomocí Síly ohnula většinu kanónů. Raketoplán však sestup do hlavního hangáru základny přežil, rychle dopravil raněné hrdiny k medikovi u Mamutomutů a během rekonvalescence ho nezranění členové týmu opravovali.
Na další akci vyrazil 6. 8. 0 ABY, a to na Okamar, kde nejprve přistál v jednom ze skyhooků a později, když si lord Tonewy trochu dupnul, i dole na povrchu. Po záchraně Voh-Jina došlo na jeho palubě k opětovnému shledání Chlouppka s Lauwlyamurry, ale hrdinové pak po dalším úspěšném pogromu na inkvizitory získali vlastní loď, takže zpátky za admirálkou se na jeho palubě vracely jen klony.

b_232109.jpg