světelný meč Jessicy Karnis

„KLAP-KHHHHZT!“
- světelný meč Jessicy Karnis

Světelný meč Jessicy Karnis byla zbraň Jessicy Karnis, klasický světelný meč s rukojetí z kashyyycké třešně a mosazi, délkou tak akorát do ruky. Meč vyzařoval růžovou čepel.

Historie

Ačkoliv se Jessica v roce 34 BBY vydala pro krystal na Ilum, našla ho až po návštěvě Lurkooro, kde se původně nacházel v koruně sochy Wirady. Meč jako takový pak kolem krystalu sestrojila po návratu do Chrámu Jediů na Coruscantu. Poměrně úspěšně a dlouho se s ním vyhýbala zabíjení a mrzačení, což se změnilo roku 32 BBY, kdy se její cesta zkřížila s Barakkou a bez zabíjení a mrzačení by byla sama skončila pod drnem.
S mečem se jí podařilo roku 30 BBY porazit a zabít Lynn Ven, se kterou bohužel nešlo najít jiné východisko.
Na život a na smrt proti jinému světelnému meči ho použila až roku 23 BBY, a to v duelu s temným učedníkem v paláci Hutta Somro na Nar Shaddaa. Jessica ho pak dál používala nejen jako rytířka Řádu, ale i jako rytířka duhová, a v jejích rukou ztrestal ještě dost těch, kteří si to zasloužili. Koncem roku 15 BBY se k nim přidala armáda inkvizitorů, kterým způsobila perné chvíle. Nejeden padl mrtvý a inkvizitoru Honndarsovi přesekla bederní páteř. Žádný z inkvizitorů její zbraň nepřekonal, ale i tak majitelka cestou z Citadely zemřela a meč s ní byl pohřben na břehu jezera na Miu Leptonis IV, nedaleko vchodu do enklávy. Dřevo se pak v zemi uchytilo a na místě jejího věčného odpočinku se tak rozrostla kashyyycká třešeň s krystalem ve svém středu. Její plody byly skvělé do bublanin a když něco zbylo a vypálilo se to, třešňovice z nich byla přímo dokonalá. Meč tím byl ale nevratně znehodnocen.