Švábivec 1

Švábivec 1 bylo AT-TE, které na palubě Jolly Jedie rozchodila Banana Brannigan ve spolupráci s Poggem, Rugsakkem a Shallinou.

Historie

AT-TE bylo běžnou součástí výbavy lodě už v době, kdy se jmenovala Šerif, ale k jeho nasazení do akce nikdy nedošlo. V následujících letech tedy vesměs jenom stálo v hangáru, bez údržby, a od pobytu na Rori mu sem tam nějaká příšera očůrala jednu z nohou.
Až v roce 1 BBY si ho při průzkumu lodi všimla Banana, která plánovala jeho brzkou kompletní opravu.1 K té se sice dostala až poté, co si po událostech na Nar Shaddaa potřebovala vyčistit hlavu, ale povedlo se to na výbornou a hned vzala s Hemrrem stroj na první procházku po hangáru. Všechno proběhlo hladce, až na nepostřehnutou tragédii, kdy cestou rozšlápli Tatrančin glóbus Kashyyyku, jenž mu pod nohy upustil Dwayne Breen.2
10. 8. 0 ABY posloužil Švábivec 1 výpravě, která se kvůli plánování operace Trebuchet přesouvala z Jolly Jedie na Oarlig. Nastoupili na něj kromě Banany také Joya Brannigan, Neera Neerix, Rufallo, Roudý, Štěkna, Warfarrin, generál Zob a pro jistotu i IM-62, Rocco je s pomocí opravené a upravené LAAT/c dopravil do Kančího hnízda a tam kráčející kolos chvíli hlídal garáž.
1. 10. 0 ABY byl obdobně využit na cestu zpátky, jen místo Banany, Joyce a Roudýho se na něm s ostatními vezl lup ze skladiště na Citadele. Zpátky na Jolly Jedie se dostal souběžně se Seven Nation Army, zaparkoval a nadále byl využíván jako mobilní skladiště na všechny ty vzácnosti.