Stavos

Stavos byl Mandalorian z Concordie. Většinu života prodával zbraně, ale když na to přišlo, uměl s nimi dělat i jiné věci. Měl dceru Anyu a zetě Yohana a rád po večerech pocucával Janxovku.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 91 BBY na Concordii do jednoho ze stále válkychtivých klanů, a i když si prošel tradičním výcvikem a naučil se nazpaměť většinu mandalorianských pohádek, nikdy to zas tak nežral. Chtěl sice poznávat galaxii a zajímal se o zbraně, ale mnohem radši se tomu věnoval v klidu a bez nutnosti po někom střílet. Když se jeho rodičům narodily další dvě děti, vzal to jako znamení, že jejich tradice nevymře, sbalil si jetpack a vyrazil ke hvězdám, hledat nějakou klidnější práci. Tak se brzy dostal k obchodování se zbraněmi a klanu se postupně odcizoval, protože s nimi na výpravy vyrážel čím dál méně. Roku 45 BBY se usadil na Nar Shaddaa, o čtyři roky později se mu narodila dcera Anya a on definitivně odložil brnění a věnoval se jenom zajišťování rodiny. Mezi jeho klienty se řadili nejen uživatelé zbraní, například Zir Meechi nebo Kastos Voka, ale také jeden vyšetřovatel jejich pašování, Memectal.
V roce 20 BBY přepsal obchod na dceru a jejího muže a užíval si důchod. Luštil křížovky, krmil ptáky v parku a sem tam někomu pomohl sehnat příruční kanón nebo bednu protonových bomb čistě ze známosti, díky čemuž ještě před koncem války poznal Ronieho. Krátce po vydání rozkazu 66 a pádu Republiky ho na Chlouppkovo přání našel v podměstí a umožnil tak jejich pozdější setkání U Růžové kočičky.

Občanská válka

Konec Republiky ho nijak zvlášť nezajímal, ale byl rád, že je na politicky relativně svobodném měsíci. Když se v roce 5 BBY dozvěděl, že jeho zeťák padl za Impérium, nic moc to s ním neudělalo, ale jeho dcera se pak dala k povstání a on se tedy vrátil do krámu. Když byli obnoveni Mamutomuti, nadšeně se k nim přidal, ale vesměs jim akorát dodával zbraně, protože na nějaké střílení stormtrooperů tam byli mladší adepti.
Navzdory velmi pokročilému věku se účastnil bitvy o Karafuto, kde na palubě Tlusté Berty kalibroval nálože a na přání upravoval zbraně. Do ostré akce se nedostal, přežil a oslavy na Oarligu ho nezajímaly, a tak 30. 8. na palubě Hubeného huberta odletěl zpátky domů.
V následujících měsících se věnoval krámu, ale začínal pociťovat příznaky senility a když mu po tajném kanále přišla fotka dcery s dítětem, myslel si, že je to jeho vnučka. Bouchačku v ten den definitivně odložil, založil malé stavební spoření a doufal, že ji někdy uvidí naživo.

d20

Soldier 6 / Mandalorian Warrior 2
Computer Use +10, Demolitions +10, Diplomacy +9, Intimidate +8, Profession (weapons dealer) +8, Appraise +6, Gather Information +6, Knowledge (Mandalorian lore) +6
Headstrong, Dodge, Martial Arts, Improved Initiative, Point Blank Shot, Improvisational Fighting, Rapid Shot, Armor Familiarity, Mobility
Talk Softly