Stavos

Stavos byl Mandalorian z Concordie, který se většinu života živil jako obchodník se zbraněmi na Nar Shaddaa. Měl dceru Anyu a zetě Yohana.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 91 BBY na Concordii do jednoho ze stále válkychtivých klanů, a i když si prošel tradičním výcvikem a naučil se nazpaměť většinu mandalorianských pohádek, nikdy to zas tak nežral. Chtěl sice poznávat galaxii a zajímal se o zbraně, ale mnohem radši se tomu věnoval v klidu a bez nutnosti po někom střílet. Když se jeho rodičům narodily další dvě děti, vzal to jako znamení, že jejich tradice nevymře, sbalil si jetpack a vyrazil ke hvězdám, hledat nějakou klidnější práci. Tak se brzy dostal k obchodování se zbraněmi a klanu se postupně odcizoval, protože s nimi na výpravy vyrážel čím dál méně. Roku 45 BBY se usadil na Nar Shaddaa, o čtyři roky později se mu narodila dcera Anya a on definitivně odložil brnění a věnoval se jenom zajišťování rodiny. Mezi jeho klienty se řadili nejen uživatelé zbraní, například Zir Meechi nebo Kastos Voka, ale také jeden vyšetřovatel jejich pašování, Memectal.
Někdy během války klonů přepsal obchod na dceru a jejího muže a odešel si užívat důchodu na Mandalore.

Občanská válka

Konec Republiky ho nijak zvlášť nezajímal, luštil křížovky, krmil ptáky v parku a sem tam někomu pomohl sehnat příruční kanón nebo bednu protonových bomb čistě ze známosti. Když se dozvěděl, že jeho zeťák padl za Impérium, nic moc to s ním neudělalo, ale jeho dcera se pak dala k povstání a on se tedy vrátil do krámu a zásoboval Mamutomuty levnými, ale spolehlivými zbraněmi a výbušninami.

Potenciália

Nejspíš brzo umře, věk už na to má.

d20

Soldier 6 / Mandalorian Warrior 2
Computer Use +10, Demolitions +10, Diplomacy +9, Intimidate +8, Profession (weapons dealer) +8, Appraise +6, Gather Information +6, Knowledge (Mandalorian lore) +6
Headstrong, Dodge, Martial Arts, Improved Initiative, Point Blank Shot, Improvisational Fighting, Rapid Shot, Armor Familiarity, Mobility
Talk Softly