Sparta

FC Sparta Kepitenochan byl jeden z předních klubů kashyyycké fotbalové ligy. Jeho domácí stadion byl největší na planetě, ležel na předměstí kapitolu a pro jeho okázalost se mu občas přezdívalo Senát. Klub neměl nouzi o urozené hráče ani bohaté sponzory, mezi něž nějaký čas patřil i don Morrelo, což mu v kombinaci s přísně elitářskou politikou a tím, že mnoho jejich taktik spoléhalo na silného diplomata, vyneslo hanlivou přezdívku Senátoři. Nebyl příliš populární, zejména mezi obyvatelstvem z nižších sociálních vrstev.

Historie

Klub byl založen v roce 1460 BBY, rok po vzniku Kepitenochanu, a jeho prvním diplomatem a velkou celebritou byl prapotomek Savanuccy, prvního Wookie, co kdy kráčel po Trandoshe. I když se původně psal se třemi r, nakonec si vystačil s jedním.
Pohár získávali celkem pravidelně a během let si vybudovali značnou rivalitu jak s Rangery ze sousedního Rwookrrorro, tak s většinou ostatních klubů, jejichž členy Senátoři okázale opovrhovali. Zejména v posledním století před pádem Republiky kolovala celá řada drbů o tom, jak si zápasy kupují u rozhodčích, ale nikdy se nepovedlo nic dokázat a nejspíš šlo jenom o pomluvy.
Roku 147 BBY vyhráli ligové finále nečekaným způsobem, který se zapsal do historie - do zápasu nasadili jednoho střelce a osm diplomatů a soupeře z Rwookrrorro Rangers dojebali tak, že následující sezónu museli vynechat.
Za Impéria byla většina zabita při bombardování Kepitenochanu a opětovné založení klubu tak bylo přinejmenším nejisté.