Soulianis Maawr

„Dáme partičku sabaccu…“
„Já nehraju, víte, ono totiž…“
„Dáme partičku sabaccu, povídám!“
- uražený corellianský pilot a Soulianis, krátce předtím, než od něj vyhrál loď

Soulianis Maawr byl bílošedivý, k Síle citlivý Togorian, mladší bratr Rahma. Jeho nadání však bylo podstatně slabší, omezovalo se na rychlejší reflexy a vyvinutější empatii, a nestal se tak rytířem Jedi, nýbrž pilotem nákladní lodi Srdce ze zlata. Byl to dobrák od kosti, co se ve volném čase věnoval pěstování pelargonií a nepohrdl kvalitní whiskou, zejména tou mandalorianskou.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 34 BBY na Togorii, a to v podstatě jako náhrada za Rahma, kterého rodičům odvedli verbíři Řádu Jediů a tou dobou zrovna na Ilumu sbíral krystal do svého světelného meče. Soulianis sice rovněž vykazoval příznaky citlivosti k Síle, ale protože byly podstatně slabší, bylo mu přáno zůstat s matkou ve městě a starat se o malou chovnou stanici mosgothů, než se bude moci přidat k otcově kočovné skupině. Naučil se tedy starat o zvířata a hlavně na nich létat a nemohl se dočkat chvíle, kdy bude moci opustit město a zažít nějaké to dobrodružství na cestách.
Krátce před koncem války klonů skutečně opustil zdi města, ale kočování po planetě ho vysloveně zklamalo. Pobíhání v trávě ho nijak nenaplňovalo, většinu nocí probděl při koukání na hvězdy a postupně došel k závěru, že jakmile to bude možné, vrátí se do civilizace.

Občanská válka

Během období páření v roce 19 BBY, krátce po pádu Republiky, navštívil společně s ostatními samci ze skupiny jedno z měst a zatímco jeho společníci hledali společnice, on se nechal najmout jako pomocná síla na jeden z frachťáků, co tam kotvily. Těšil se na cestování mezi hvězdami a řekl si tak jenom o absolutně směšný plat a stravu, ale v následujících letech díky tomu získal spoustu zkušeností a dostal se i k navigování a pilotování, kde zazářil. Protože byl značně submisivní, posádka si ho nechala a nechávala ho pilotovat ve chvílích, kdy ležela s kocovinou v kajutě, nicméně k sobě nijak zvlášť nepřilnuli, ač si to Soulianis přál.
V roce 4 BBY se při jedné z mnoha návštěv Corellie ocitl v kantýně, kde došlo ke kurióznímu dramatu: byl mírně podnapilým pilotem vyzván, aby jakožto Togorian objektivně a přede všemi posoudil krásu jeho lidské přítelkyně, a když se Soulianis vyjádřil v tom směru, že na něj je málo chlupatá a vůbec, byl pro urážku na cti vyzván k partii sabaccu. Tušil, že je to podfuk a chtějí ho jako zjevného amatéra obrat, a hrát nechtěl, ale hrozilo, že ho jinak odprásknou, a tak svolil. Rozhodně však neplánoval prohrát, a tak s využitím své empatie celkem s přehledem věděl, kdy protivník blafuje, a nakonec od něj vyhrál nejen slušnou sumu, ale i oblečení a Srdce ze zlata. Peníze mu pak prostřednictvím oné uražené přítelkyně vrátil, oblečení taky, ale loď si nechal a začal podnikat na vlastní pěst, především pak rozvážel whiskey z palírny Coramore po světech Jádra.
Krátce před bitvou o Yavin narazil v jednom z barů na Cocco Brannigan, z níž díky své empatii cítil nejen urgentní potřebu si zapíchat, ale taky chuť změnit životní styl. Neváhal, pozval ji na panáka a pak do kokpitu, načež se z nich stala výborná dvojka přepravců alkoholu.

Potenciália

Jestli se někdy bude nudit, třeba začne hledat bájnou planetu Magratheu a bude na to najímat dobrodruhy.

d20

Force Adept 3 / Fringer 3 / Deep Space Pilot 2
Pilot +16, Astrogate +15, Computer Use +10, Empathy +10, Repair +10, Spot +10, Knowledge (smuggler lore) +8, Listen +8, Sense Motive +8, Diplomacy +6, Gather Information +6, Handle Animal +5
Skill Emphasis (Empathy), Spacer, Starship Operation (space transport), Alertness, Force Pilot
Civilised Adept, Sector Familiarity (Core)