Šošóni na zteč

Šošoni na zteč: 28. 3. 0 ABY
Kdo se zúčastnil: Fidorkka, Champbacca, Chlouppek, Kanrryuh a jeho banda, Kody-Kann Tonewy, Rou D‘Rixx, Simbacca
Místo určení: Střední pás, sektor Mytaranor, soustava Kashyyyk, Kashyyyk

Stručný děj

Začalo to v mlhovině Tyyyn, kam skupinu z Nar Shaddaa dovezl Moz'Gojo na palubě Opilé ovečky a kde Kanry všechny seznámil se situací. Z Alaris Prime odlétaly čtyři transportéry chlupáčů, kteří měli být vyloženi v Táboře 52, očipováni a následně odesláni neznámo kam. Nedaleko tábora stála odbojem vybudovaná anténa, s jejíž pomocí bylo možné rušit inhibiční čipy, které měli všichni chlupáči v táboře voperované. Následně měl být proveden útok, jehož cílem bylo je všechny osvobodit. Bylo ale třeba získat kódy k inhibičním čipům, které se nacházely na křižníku Götterdämmerung nad planetou.
Rozhodlo se, že Kody získá kódy a pošle je dolů Chlouppkovi, Champbaccovi a Simbaccovi, kteří zajistí, aby se dostaly k anténě. Kanry s odbojem se měl postarat o diverzi a samotný boj s imperiály a otrokáři na zemi.

Detaily

28. 3. 0 ABY

05:21 Kody s Rodym ve vykuchaném R5-D4 nasedli na lambdu a vyrazili ke křižníku. Chlupáči nastoupili do ukořistěného trandoshanského člunu a bez povšimnutí proletěli blokádou.
06:39 Kody žádal loď a povolení k přistání, které obdržel.
06:51 Chlupáči přistáli v lese nedaleko chmelové plantáže. Pěšky se vydali k ní.
06:53 Kody dorazil na můstek křižníku a zjistil, že mu velí Frau Engels, s níž se dříve potkal na plese imperiální smetánky a nějakou chvíli s ní… pobyl. Ta měla po boku ochránkyni, Fidorkku. Kody byl zaskočen jen okamžik. Dopřál si s Frau trochu soukromí. Chlupáči vyšli z lesa, chytli se prvního nářadí, co kolem leželo, a začali okopávat chmel.
06:54 Kody byl hotov a šel s Rodym po boku k datacentru, kde byly uloženy potřebné kódy. Frau za ním poslala Fidorkku, aby ho pohlídala, ale Kody se vymluvil, že jde na záchod, a ona ho na moment spustila z očí.
06:56 Jeden ze strážních droidů si všiml, že Chlouppek s Champbaccou jsou nějací divní, a zavolal na ně imperiály, kteří je naložili a brali do tábora. Simbacca po chvilce zkusmého hledání příbuzných zmizel v lese, aniž by mu kdokoliv věnoval zvýšenou pozornost.
06:58 Champbacca s Chlouppkem posekali imperiály v transportéru motykami. Vozidlo narazilo a rozezněl se alarm. Sestřelili jedno hlídkující TIE a pak zmizeli v porostu chmele a naskočili na AT-ACT, které tiše zrekvírovali.
06:59 Simbacca nasedl do trandoshanské šlupky a letěl zkontrolovat rodnou ves.
07:00 Kody se dostal přes dvoje bezpečností dveře a kontroly, ale Fidorkka ho zmerčila a vědoma si toho, že dělá něco nekalého, se po něm rozběhla.
07:01 Fidorkka proběhla dveřmi a chytla Kodyho pod krkem. Ten se ji pokusil omráčit svou rukou, ale jen ji to nasralo.
07:02 Z R5 vyletěl světelný meč, odrazil se od stropu a spadl metr od Fidorkky a Kodyho. Kody si jej přitáhl Silou a přiložil ho Wookijce k břichu. Přesvědčil ji, aby ho pustila a spojila se s ním.
07:03 Kody pomohl Rodymu z droida a strčil ho do větrací šachty, aby se proplazil do datacentra a stáhl kódy.
07:04 Do místnosti naběhli vojáci a obklíčili Kodyho. Ten Silou zmáčkl spoušť na zbrani jednoho z nich a sehrál divadlo, že byl zasažen a zraněn. Střelec si pod náporem výčitek vystřelil mozek z hlavy. Do věci se vložili dva deathtroopeři, kteří hysterického Kodyho rovnou omráčili a vydali se s ním na můstek.
07:05 Simbacca zjistil, že doma nikdo není, a půjčil si od imperiálního pilota na pauze jeho TIE Defendera.
07:07 Rodymu se podařilo stáhnout kódy i se dostat zpět do šachty. Z ní mu pomohla Fidorkka a společně šli za Kodym.
07:10 Imperiálům došlo, že se zrekvírovaným AT-ACT není něco v pořádku, a poslali po něm dvě bárky plné Trandoshanů a taky nějaké stíhačky TIE.
07:11 Do stíhaček se pustil Simbacca a sestřílel je jak holuby. Chambacca s Chlouppkem se schovali v nákladovém prostoru v hromadě chmele. Kashyyycký odboj včetně několika jezdců na bizonomutech napadl tábor z boku, Kanry vedl zteč z Juráška.
07:13 Chlupáči na AT-ACT likvidovali Trandoshany stáhnutím do hromady chmele a děsivým řevem, takže přeživší ještěráci utekli ve víře, že jde o Morrrgotha. Vedení deaktivovalo TIE Defender, kterému odpadla křídla a on se zřítil doprostřed tábora.
07:14 Kashyyycký odboj mydlil imperiály z boku, Karrazin se Sowflejkem se předháněli, kdo toho sejme víc, Shoran byl raněn. Simbacca vyburcoval vzpouru několika málo neočipovaných chlupáčů, kteří se pustili do dozorců a rekvírování transportérů.
07:18 Na Götterdämmerungu zjistili, že jeden z chlupáčů zodpovědných za zmatek je Chlouppek, rodák z Tyrvrarru. Kody se probral na můstku a chvíli hrál na Frau blbce, ale ta ho prokoukla a on tak plánoval, jak svým mečem prosekne průzor a nechá všechny zmetky vysát ven. Telepaticky se spojil se svým synem a Fidorkkou, aby je na tento plán připravil.
07:21 Roudýmu se nepodařilo meč vystřelit, plán selhal, Kody místo toho vyvolal vlnu Síly a srazil vojáky k zemi, kde se do nich pustila Furriosa. Frau Engels se vydala na taktický ústup a nařídila restart hlavního počítače, aby vetřelci na můstku nemohli loď ovládnout.
07:20 Chlupáči dorazili s AT-ACT k anténě a podařilo se jim na ni napojit jeho generátor, aby fungovala.
07:24 Kody obsadil velitelský terminál na můstku, ale protože funkční byla jenom lodní komunikace, muselo mu stačit poslat kódy kamarádům dole.
07:26 Frau nabídla přes interkom Kodymu a ostatním bezpečný odchod. Přijali.
07:35 Kody, Fidorkka i Rody seděli v únikovém modulu, který vystřelil z křižníku a mířil k povrchu planety.
07:36 Frau se vrátila na můstek a během obnovování kontroly nad lodí přikázala vystřelit na Tyrvrarr. Salva srovnala město se zemí a poškodila i kmen, ve kterém bylo jezero Varf, jež se obratem vylilo. Vlna tsunami se řítila směrem k Táboru 52.
07:39 Šošoni se začali stahovat do lesa. Poslední chlupáči naskákali do transportů, ale kvůli stále aktivním magnetickým zámkům nemohli vzlétnout. Churr zavřel Simbaccu, jeho matku a svou ženu v transportu a sám se pustil do odkotvování.
07:40 Churr urval poslední magnetický zámek a společně s celým táborem jej smetla vlna. Kody s modulem dopadl v kráteru po Chenachochanu, deaktivovali čipy místních a věnovali jim přenosnou rušičku, aby jim svoboda chvíli vydržela.
07:42 Transportéry opustily povrch planety, ale Götterdämmerung zapnul generátor gravitační studny a ony nemohly uniknout do hyperprostoru. Začala vesmírná bitva, v níž se imperiálové snažili rychle nahodit všechny systémy a udržet lodě na oběžné dráze, nicméně posádky transportérů se stejně pokoušely zdrhnout alespoň na podsvětelných motorech, dokud nebyl křižník plně akceschopný.
07:43 Champbacca s Chlouppkem letěli na motorkách do Karrambaculleku, kde měli podle Simbaccových informací najít v Churrově domě cestu do jeho skladiště Nubianů, trebuchetů, pyrogelových hlavic a dalších cetek.
07:50 Imperiálové získali plnou kontrolu nad můstkem Götterdämmerungu, gravitační studny se rozjely na plný výkon, ale počítač ještě nedokončil restartovací cyklus a nebyly funkční vlečné paprsky ani většina zbraňových systémů. Hangár opustily stíhačky, jejichž cílem bylo poškodit transportérům motory. Pan Daak se nechal slyšet, že to je pěkná pruda.
07:59 Fidorkka, Kody a Rody vešli do Rraholce.
08:30 Motorkáři dorazili do Karrambaculleku. Champbacca přehodil pilota TIE Defenderu bez TIE Defenderu přes okraj, v tchánově domě našel volební speciál a následně také tajné schodiště.
08:31 Kodyho skupinku načapali místní loupežníci a odváděli je do hlavního tábora.
08:38 Kody, Fidorkka a Roudý byli dovedeni do hlavního tábora loupežníků. Rrumcajs vymyslel, že o osudu nezvaných hostů rozhodne výsledek souboje mezi Roudým a Cypískem. Volební speciál byl vypit, Chlouppek s Champbaccou našli v Churrově skládku Jungle Jet i s trebuchetem a pyrogelovými hlavicemi. Naložili to a vyrazili na Kodyho souřadnice.
08:39 Roudý dostal strašně na držku.
08:40 Jungle Jet proletěl korunami stromů Rraholce a zastavil na jezerem. Chlouppek sebou promyšleně plácl do vody, čímž odvedl pozornost.
08:41 Fidorkka, Rody, Kody a i Cypísek naskočili do lodi a odletěli. Champbacca provedl expertní ošetření raněného prcka archivní žížalovicí.
08:42 Řízení se ujal Chlouppek, Jungle Jet proletěl smrtícím rojem výstřelů a dostal se těsně nad Götterdämmerung, Fidorkka v nákladovém prostoru odjistila hlavice.
08:43 Kody s Champbaccou spolu z nákladového prostoru vyhodili pyrogelové hlavice a pomocí Síly je nasměrovali na generátory gravitačních studen.
08:44 Po dopadu hlavic na křižník nastala exploze, která vyřadila z provozu nejen generátory, ale i celý křižník. Transportéry s chlupáči unikly do hyperprostoru.

Následky

Tábor 52 byl zničen, spousta tamních otroků zachráněna a pokles v produkci kvalitního chmele měl značný negativní dopad na morálku imperiálních důstojníků, kteří si stihli oblíbit pivo z něj vařené.
Chlouppek se potkal s láskou svého života, Champbacca si po devětadvaceti letech vrznul. Umřel Churr, Simbacca se tak stal nejen mesiášem, ale i náčelníkem Karrambaculleku ve vyhnanství a na Jolly Jedie ho následovaly tři stovky Wookiů včetně matky jeho budoucích dětí.
Jednou ze zachráněných byla i Harrysha, z čehož by měl Wyrrgy děsnou radost, kdyby nebyl posedlý.
Götterdämmerung byl přesunut do suchého doku, kde strávil několik měsíců.