Solfernus

Solfernus byl Wookiee z Kashyyyku, berserker z Ittummi. Měřil dva metry a třicet centimetrů, měl čokoládově hnědou srst a dokázal přežít neomezeně dlouhou dobu na dietě sestávající pouze se salámů a jiných uzenin.

Historie

Narodil se roku 266 BBY v Ittummi, a protože měl vlohy na berserkera, již v mládí se jeho výcviku ujal Snorrir. Dlouho nejevil zájem o ženy a radši si po večerech četl a baštil při tom uzeniny, ale nakonec mu padla do oka místní učitelka Tatranca a on jí jakožto celkem učený bojovník taky nebyl lhostejný.
V roce 70 BBY se vzali, přičemž za svědka mu šel Kuahtemock a dort měli klobásový. V roce 63 BBY se jim narodila dcera Fidorkka, kterou U Dvou ryyků zapil se švagrem a dalšími obyvateli města a kterou později učil všechno nezbytné o přežití v lese. Když jí ale byly čtyři roky, při jednom z lovů bobříkomutů ji unesli otrokáři a Solfernus s tím nedokázal nic udělat. Ačkoliv mu to manželka nejdřív vyčítala, nakonec si to vyříkali a jejich vztah pokračoval relativně harmonicky dál. Další děti nicméně neměli a on se soustředil na bránění města a čištění okolí od otrokářů, aby byly ostatní rodiny uchráněny osudu té jeho. Na začátku války klonů mu doktor diagnostikoval rakovinu tlustého střeva, ale Solfernus si tuto informaci nechal pro sebe a svůj životní styl nijak nezměnil.
Zemřel v bitvě o Kachirho, kde bránil ústup mistra Yody před zrádnými klony a byl jimi zastřelen. Smuteční obřad za něj a další padlé držel v hospodě U Dvou ryyků soudce Karborund.

solfernus.jpg

d20

Soldier 4 / Bodyguard 5
Jump +14, Intimidate +12, Climb +12, Knowledge (Kashyyyk, history) +5, Demolitions +5
Extended Rage, Combat Reflexes, Martial Arts, Two-Weapon Fighting, Ambidexterity, Run, Stamina, Off-Hand Parry