Snowflejk

[„Ubalim.“]
- Snowflejk, kdykoliv byla příležitost

Snowflejk byl bílý Wookiee z Kashyyyku, který byl nějakou dobu vězněn v kesselských dolech a později se přidal ke kashyyyckému odboji.

Jméno: Snowflejk
Rasa: Wookie
Rok narození: 23. 3. 107 BBY
Planeta narození: Kashyyyk
Barva očí: modrá

Vzhled

Odmalička měl sněhově bílou srst, čímž si vysloužil i své jméno. Byl průměrně vysoký a dobře se oblékal.

Povaha

Pohodový chlupáč, co se rád sebevzdělával a rád zasmál. Dokázal se nechat hecnout do spousty pitomin a čas od času to přehnal s alkoholem. Líbily se mu starší, zkušenější ženy, se kterými udržoval nezávazné intimní vztahy.

Rodina

Měl zazobané rodiče, kteří ho podporovali v jeho rozletu, a neměl s nimi žádný problém. Měl mladšího bratra.

Dovednosti

Z problémů se uměl spíš vykecat než vymlátit a jestli něco fakt uměl, tak vypěstovat prvotřídní marihuanu. Hulil jako profík a nejraději k tomu používal čarovný bong z opičí lebky.

Životopis

Před rozkazem 66

Když byl dostatečně velký, dělal v cestovce, která zajišťovala turistické cesty na Kashyyyk ze všech koutů galaxie a ve skleníku pěstoval kopec trávy.

Občanská válka

18 BBY
Jako všichni z jeho vesnice, i on musel povinně docházet do jednoho z mnoha pracovních táborů na planetě a tvrdě pracovat. Jediná jeho útěcha byl jeho skleník doma, který po práci svědomitě udržoval a kde mu rostla jediná radost.

10 BBY
Jeho skleník se stal záminkou, aby ho poslali do dolů na Kesselu. Tam dlouhá léta dřel a snil o tom, že jednoho dne unikne.

7 BBY
Do dolu byli přivedeni chlupáč Chlouppek a Barabel Regid. Brzy se spolu ti tři seznámili, Snowflejk zjistlil, že na Kesselu s nimi seděl i nováčkův bratránek Kanry a začaly přípravy naútěk. Při jeho plánování se seznámil s Givinem Scarym a Chadra-fanem Asyrkem.
V den D unikli a k opuštění planety použili pašerácký transport. Ukryli se v přístavu Junkfort, kde si užíval nabyté svobody a prolézal kasína a noční kluby. Později se ale ukázalo, že loď, kterou unikli, byla majetkem kriminální lady, Twi'lečky Sifaly, které tím překazili lukrativní výdělek a byli nuceni si její ztrátu u ní odpracovat.
Zaletěli tedy na Ryloth, kde udělali, co měli, ale na orbitě narazili na imperiální hlídku, která je po Regidově hrozné improvizaci čapla a odvezla do imperiálního vězení na lávovou planetu Sur'lorg III, kde Snowflejka společně s ostatními chlupáči oholili do hola.
Hned první den se jim ale podařilo utéct a dále pokračovali v práci pro Sifalu.

6 BBY
Pro Sifalu dělali poslední prácičku, která obnášela ukradení jednoho artefaktu Anaradovi. Pořídili si kvůli tomu robota SAPa od Jawy Kirka a poznal se s Najibem.
Po splacení jejich dluhu letěli na Nar Shaddaa, opět do Chlouppkovy hospody Modrý Mandalor. Po krátkém čase se objevila Chlouppkova sestřenka Lawly s Yuzzemem Deekem a nakukali Chlouppkovi, že kvůli jejímu bratrovi Wyrrgymu musí s nimi. Chlupáč se smutně rozloučil se všemi a odlétl pryč.
Jejich parta kriminálníků nevěděla, co dál, ale impuls k dalšímu setrvání jim dala Kaily, která si přála letět poznávat galaxii.

Dál prožili nějaká dobrodrůža s Kaily, během kterých našli v nějaké hrobce sithský holocron. Asyrk vyhecoval Kaily, aby jej otevřela, ale to se jim vymstilo. Po aktivaci holocronu ji posedl duch Sitha Darth Kerewara a Snowflejka to málem stálo život. Dlouho zůstal v nemocnici se Scarym a srůstal.

5 BBY
Ozval se Chlouppek a svolal je dohromady. Z jejich staré party se sešli všichni, Asyrk, Najib, Scary, Chlouppek a on. Seznámili ho se smutnou zprávou o Kaily, ale na Asyrkovo naléhání neřekli všechny detaily.
Chlouppek zprávu nenesl nejlépe, ale snažil se a nabídl jim, že je vezme na planetu, kterou za dobu jejich odloučení stihl „osvobodit“. Všichni krom Snowflejka souhlasili, ten se rozloučil a vrátil se na Kashyyyk, bojovat proti Impériu v odboji. Na rozloučenou dal Asyrkovi svůj ryyček.

0 ABY
Při útoku na Tábor 52 byl jedním z jezdců, kteří napadli imperiály z boku. Následnou vlnu po rozstřelení Varfu přežil a po krátkém shledání s Chlouppkem pořádně zakalili.

Potenciália

Po válce si otevře pěstírnu a bude propagovat legalizaci.